Follow
Tércio Pereira
Title
Cited by
Cited by
Year
New Insights into Consumers’ Intention to Continue Using Chatbots in the Tourism Context
T Pereira, P Limberger, S Minassi, D Buhalis
Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 2022
202022
Corporate social responsibility as resource for tourism development support
T Pereira, SJG Dos Anjos
Tourism Planning & Development 20 (5), 769-789, 2023
192023
Overtourism: Residents' perceived impacts of tourism saturation
C Berselli, LA Pereira, T Pereira, PF Limberger
Tourism Analysis 27 (2), 161-172, 2022
172022
The moderating effect of the need for interaction with a service employee on purchase intention in chatbots
T Pereira, PF Limberger, CM Ardigó
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2772503022000019?via …, 2022
162022
Turismo Cemiterial: um estudo sobre as experiências no cemitério da Consolação a partir do Tripadvisor
T Pereira, PF Limberger
Revista Reuna 25 (1), 1-19, 2020
112020
The impact of customer involvement in airline loyalty programs: a multigroup analysis
PF Limberger, LA Pereira, T Pereira
Tourism & management studies 17 (3), 2021
102021
Motivações para a prática do dark tourism
T Pereira
ACENO - Revista de Antropologia do Centro-Oeste 7 (14), 15, 2020
82020
Overtourism: An Analysis of Demographic and Socioeconomic Factors with the Evasion Indicators of Residents in Brazilian Coastal Destinations
T Pereira, C Berselli, LA Pereira, PF Limberger
Tourism Planning & Development, 2022
72022
Cemitério do Imigrante de Joinville/SC: Um estudo acerca das emoções expressadas no TripAdvisor
A Leoti, T Pereira, L Torres Tricárico, D de Mello Rossini
TURyDES 12 (26), 2019
62019
A relação entre a experiência e a satisfação dos turistas da Fortaleza Santa Cruz de Anhatomirim (SC) a partir do TripAdvisor
T Pereira, J de Souza, TR Maçaneiro, PF Limberger
Ateliê do Turismo 4 (2), 87-105, 2020
42020
Casas noturnas e os fatores que influenciam na avaliação geral nos comentários do Google
T Pereira, G Sansão, L FLores
https://doi.org/10.21714/2179-9164.2020.v17n3.007 17 (3), 19, 2020
32020
As emoções dos visitantes das Ruínas de São Miguel das Missões/RS expressadas no TripAdvisor
F Lima, A Leoti, T Pereira
http://publicacoes.unigranrio.edu.br/index.php/raoit/article/view/5617/3011 …, 2019
22019
Resident honor: expanding well-being in tourism support
SJE Vieira, C Berselli, FD Zucco, T Pereira, CMB Quadros
Revista Brasileira de Pesquisa em Turismo 17, e-2692, 2023
12023
Dark tourism: análise da relação entre motivações, experiências e benefícios dos visitantes do Cemitério da Recoleta, Argentina
T Pereira, M de Lima Pereira, PF Limberger
Revista Brasileira de Pesquisa em Turismo 16, 2493-2493, 2022
12022
Gestão e planejamento turístico de um patrimônio mundial da UNESCO: um estudo sobre as Ruínas da Missão Jesuítica de São Miguel das Missões, Brasil.
T Pereira, F Borborema, A Leoti
Pasos, 2022
12022
Pride (in the name of tourism): Mitigating the effects of overtourism on festivals
CMB de Quadros, FD Zucco, T Pereira, PF Limberger
Journal of Destination Marketing & Management 32, 100896, 2024
2024
A influência das dimensões da identidade da marca na intenção de recomendar o destino turístico
LA Pereira, T Pereira, PF Limberger
Revista Reuna 28 (1), 39-58, 2023
2023
Honra do residente: ampliando o bem-estar no apoio ao turismo
SJE Vieira, C Berselli, FD Zucco, T Pereira, CMB Quadros
Revista Brasileira de Pesquisa em Turismo 17, e-2692, 2023
2023
Fatores críticos de sucesso no enoturismo no Vale dos Vinhedos–Brasil: uma percepção dos enoturistas
ICF de Andrade, LC da Silva Flores, LA Pereira, T Pereira
Revista Turismo em Análise 34 (1), 85-104, 2023
2023
Reputação online em festivais: um estudo sobre a percepção de qualidade dos serviços da Oktoberfest Blumenau
TZ Amorim, CMB Quadros, PF Limberger, T Pereira
Resvista Hospitalidade 19, 30-55, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20