Seguir
Cristiane Biazzin
Cristiane Biazzin
Associate Professor of Supply Chain Management - Northern Kentucky University
E-mail confirmado em nku.edu
Título
Citado por
Citado por
Ano
Compras Estratégicas
C Mitsutami, BC Villar
Editora Saraiva, 2014
33*2014
Fragmentação do conhecimento científico em administração: Uma análise crítica
J Siegler, C Biazzin, AR Fernandes
Revista de Administração de Empresas 54, 254-267, 2014
272014
Big data in procurement: the role of people behavior and organization alignment
C Biazzin, L Castro-Carvalho
Dimensión Empresarial 17 (4), 10-28, 2019
182019
Socially responsible supply chain initiatives and their outcomes: a taxonomy of manufacturing companies
FG Picasso, C Biazzin, EL Paiva, R Beal Partyka
Supply Chain Management: An International Journal 28 (1), 90-106, 2023
142023
Construindo pontes entre ensino e a prática da gestão de projetos
LA Patah, MM Carvalho, C Biazzin, FC Ferreira, LHR Vasconcellos
MundoPM (Curitiba) 12, 75-83, 2016
102016
Supply chain management and gender: challenges for a changing world
E Paiva, MJ Tonelli, P Miguel, C Biazzin
92020
What is the value of e-procurement for suppliers? The drivers, barriers and opportunities for engaging MRO suppliers
AL Cardoso, C Biazzin
International Journal of Procurement Management 13 (2), 278-297, 2020
82020
Open innovation and collaborative network in supply chain: the case of open IPTV forum
AR Sakamoto, CB Villar, ME Martins
Supply Chain Management: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications …, 2013
72013
The role of strategic sourcing in global supply chain competitiveness
C Biazzin
Managing Operations Throughout Global Supply Chains, 159-180, 2019
62019
Supply chain and operations strategies for problem-solving in Latin American countries: An introduction
C Biazzin, EL Solano-Charris, JA Jarrín Quintero
FGV EAESP, 2017
52017
Diffusion of operational capabilities knowledge: The social skills perspective
C Biazzin, M Sacomano Neto, SEA Candido
Production 30, 2020
42020
Inteligência em compras
C Biazzin
RAE Publicações, 2017
42017
Operational capabilities dissemination for sustainable competitiveness: towards an integrated framework
C Biazzin, EL Paiva, JCBD Figueiredo
International Journal of Services and Operations Management 38 (3), 309-335, 2021
32021
O impacto do WhatsApp em operações: vilão ou aliado?
I Ulson Resky, C Biazzin
Gestión Joven, 2017
32017
Is There a Bitter Flavor in Sustainability for the Sugar-Alcohol Industry?
EL Paiva, C Biazzin, LC Di Serio, MCF De Andrade
Journal of Operations and Supply Chain Management (JOSCM) 8 (1), 46-56, 2015
32015
O impacto dos mecanismos de socialização para a criação de valor no relacionamento cliente-fornecedor
CB Villar, SF Pereira
Anais do 33º Encontro Nacional da Associação Nacional de Pós-graduação e …, 2009
32009
Gestão de Projetos e a Ferramenta Sales and Operations Planning (S&OP): Projeto de Implementação em um Ambiente de Baixa Previsibilidade
C Biazzin, FC Tomaselli, AMDC Pena
Revista Inovação, Projetos e Tecnologias 5 (2), 176-192, 2017
22017
Mecanismos de socialização no relacionamento Cliente-fornecedor
BC Villar, S Pereira
Gestão & Produção 21 (3), 571-585, 2014
22014
Estratégia de Operações Internacionais: Evolução e Tendências
CB Villar, EL Paiva
Revista de Administração da Unimep 10 (2), 1-27, 2012
22012
The dissemination of operational capabilities in manufacturing networks: a coevolutionary perspective
C Biazzin, EL Paiva, K Freitas
International Journal of Advanced Operations Management 14 (1), 31-55, 2022
12022
O sistema não pode executar a operação agora. Tente novamente mais tarde.
Artigos 1–20