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Bruno Melo Moura
Título
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Ano
Temos que pegar todos!-Discursos identitários sobre o consumo de Pokemon GO no Brasil
ALM de Souza-Leão, BM Moura
Revista Brasileira de Marketing 17 (6), 895-913, 2018
252018
Fans make art: Authoring and creativity in the production of fanvideos
ALM de Souza-Leão, BM Moura, IRC de Santana, WK da Silva Nunes, ...
Revista de Negócios 24 (4), 22-36, 2019
172019
Consumption attachments of Brazilian fans of the National Football League: A netnography on Twitter interactions
BM Moura, ALM de Souza-Leão
Innovation & Management Review 17 (3), 251-266, 2020
162020
Fan Affirmation: Alethurgy on an Indie Music Fandom
RCT Cavalcanti, ALM Souza-Leão, BM Moura
Revista de Administração Contemporânea 25, 2021
152021
No shame to play: Ludic prosumption on Brazilian fanvideos
ALM de Souza-Leão, BM Moura, WKS Nunes, VMR Henrique, ...
Revista de Gestão 27 (4), 335-352, 2020
112020
HIPSTERS VERSUS POSERS: RUPTURA FÂNICA NO MUNDO DA MÚSICA INDIE
RCT CAVALCANTI, ALM SOUZA-LEÃO, BM MOURA
RAM. Revista de Administração Mackenzie 22, 2021
102021
From play to political action: Prosumerism on fanvideo meme production
ALM Souza-Leão, BM Moura, VMR Henrique, WKS Nunes, IRC Santana
BAR-Brazilian Administration Review 17, 2020
92020
All in One: Digital Influencers as Market Agents of Popular Culture
ALM Souza-Leão, BM Moura, WKS Nunes
Revista Brasileira de Gestão de Negócios 24, 247-274, 2022
82022
HIPSTERS VERSUS POSERS: FANNISH SPLIT IN THE INDIE MUSIC WORLD
RCT Cavalcanti, ALM Souza-Leão, BM Moura
RAM. Revista de Administração Mackenzie 22, eRAMG210202, 2021
82021
Fans’(esth) et (h) ics elaboration: Poaching as true love practice
TI Camargo, ALM Souza-Leão, BM Moura
Revista de Administração de Empresas 62, e2020-0470, 2021
72021
Resisting to Game of Thrones: a fannish agonism
TI Camargo, ALM de Souza-Leão, BM Moura
Revista de Gestão 29 (1), 55-75, 2021
52021
Afirmação fânica: aleturgia em um fandom de música indie
RCT Cavalcanti, ALM Souza-Leão, BM Moura
Revista de Administração Contemporânea 25, e190395, 2021
52021
Temos que Pegar Todos
ALM de Souza-Leão, BM Moura
Discursos Identitários sobre o, 2018
52018
TIME TO DTR: FAN PARATEXTUALIZATION ABOUT GAME OF THRONES’LAST SEASON
BM Moura, ALM Souza-Leão
Revista de Administração da UFSM 15, 311-330, 2022
42022
Identidade cultural no consumo de fãs brasileiros da National Football League
BM Moura, AL SOUZA-LEÃO
Cadernos EBAPE. BR 18, 595-608, 2020
42020
Extraordinary experience of the Brazilian NFL audience: A netnography on Twitter interactions
ALM de Souza-Leão, BM Moura
Podium Sport, Leisure and Tourism Review 9 (2), 214-240, 2020
42020
Enjoying the NFL in Brazil through social TV
BM Moura, ALM de Souza-Leão
Revista Pensamento Contemporâneo em Administração 13 (4), 36-51, 2019
42019
Just one screen is not enough: Social TV role to Brazilian fans of Major League Soccer
BM Moura, ALM de Souza-Leão, EP Silva, GMA Santos
Sport, Business and Management: An International Journal 13 (3), 326-353, 2023
32023
Todos em Um: Influenciadores Digitais Como Agentes de Mercado da Cultura Pop
ALM Souza-Leão, BM Moura, WKS Nunes
Revista Brasileira de Gestão de Negócios 24, 247-274, 2022
32022
ELABORAÇÃO (EST)ÉTICA DE FÃS: POACHING COMO PRÁTICA DE VERDADEIRO AMOR
TI Camargo, ALM Souza-Leão, BM Moura
Revista de Administração de Empresas 62, e2020-0470, 2021
32021
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