Mirtha Lina Fernández Venero
Mirtha Lina Fernández Venero
Assistant Professor, Universidade Federal do ABC, SP, Brazil
E-mail confirmado em ufabc.edu.br
Título
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Ano
A graph distance metric combining maximum common subgraph and minimum common supergraph
ML Fernández, G Valiente
Pattern Recognition Letters 22 (6-7), 753-758, 2001
2422001
Relaxing monotonicity for innermost termination
ML Fernández
Information Processing Letters 93 (3), 117-123, 2005
182005
Interaction protocols for cross-organisational workflows
FVSCA Da Silva, MLF Venero, DM David, M Saleem, PWH Chung
Knowledge-Based Systems 37, 121-136, 2013
162013
On the use of SPIN for studying the behavior of nested Petri nets
MLF Venero, FSC da Silva
Brazilian Symposium on Formal Methods, 83-98, 2013
92013
Orderings for innermost termination
ML Fernández, G Godoy, A Rubio
International Conference on Rewriting Techniques and Applications, 17-31, 2005
92005
Verifying cross-organizational workflows over multi-agent based environments
MLF Venero
Workshop on Enterprise and Organizational Modeling and Simulation, 38-58, 2014
62014
Model checking multi-level and recursive nets
FSCS Mirtha Lina Fernández Venero
Software & Systems Modeling, 1-28, 2016
5*2016
O Uso de Estratégias de Aprendizagem Cognitivas e Metacognitivas na Disciplina Semipresencial de Processamento da Informação
D Goya, C Rodriguez, MLF Venero, C Abrão
Anais dos Workshops do Congresso Brasileiro de Informática na Educação 6 (1 …, 2017
42017
Modeling and simulating interaction protocols using nested Petri nets
ML Fernández Venero, FSC Silva
Software engineering and formal methods, 2014
42014
Critérios para inserção de estratégias cognitivas e metacognitivas no desenvolvimento de lógica de programação em ambientes virtuais de aprendizagem.
C Rodriguez, RV da Rocha, D Goya, MF Venero, F Zampirolli
Brazilian Symposium on Computers in Education (Simpósio Brasileiro de …, 2018
32018
Modeling and simulating interaction protocols using nested Petri nets
MLF Venero, FSC da Silva
International Conference on Software Engineering and Formal Methods, 135-150, 2013
32013
Recursive path orderings can also be incremental
ML Fernández, G Godoy, A Rubio
International Conference on Logic for Programming Artificial Intelligence …, 2005
32005
Programação em Python: Inserindo mulheres na tecnologia
C Dantas, AMG Gomes, MLF Venero
Anais dos Workshops do Congresso Brasileiro de Informática na Educação 6 (1 …, 2017
22017
Ensino de programação avançada incentivando a metacognição: uma experiência positiva usando Moodle+ VPL
MF Venero, J Mena-Chalco
Brazilian Symposium on Computers in Education (Simpósio Brasileiro de …, 2019
12019
Um relato sobre estratégias de motivação e ensino de lógica de programação para e por mulheres
C Sass, E Yahata, J de Luccas, L Ferreira, NS Barbosa, C Rodriguez, ...
Anais dos Workshops do Congresso Brasileiro de Informática na Educação 7 (1 …, 2018
12018
Met@ Aprendiz@ gem: estratégias metacognitivas e recursos pedagógicos para apoiar a construção do pensamento lógico
C Rodriguez, D Goya, MLF Venero, C Abrão
Brazilian Symposium on Computers in Education (Simpósio Brasileiro de …, 2017
12017
A general translation from nested Petri nets into PROMELA
MLF Venero, FSC da Silva
arXiv preprint arXiv:1403.7991, 2014
12014
On proving C ε-termination of rewriting by size-change termination
ML Fernández
Information processing letters 93 (4), 155-162, 2005
12005
Avaliando ambientes para ensino de programação com suporte para o desenvolvimento da metacognição
SM Rodrigues, MF Venero, C Rodriguez, D Goya, RV da Rocha
Anais dos Workshops do Congresso Brasileiro de Informática na Educação 8 (1 …, 2019
2019
Software Livre Twine: ensino de programação Web por meio da criação de jogos educacionais
W Carvalho, C Rodriguez, D Goya, MF Venero, RV da Rocha
Anais dos Workshops do Congresso Brasileiro de Informática na Educação 8 (1 …, 2019
2019
O sistema não pode executar a operação agora. Tente novamente mais tarde.
Artigos 1–20