Educação especial no contexto de pandemia: reflexões sobre políticas educacionais AA Cardoso, GM Diniz-Taveira, GP Stribel Revista Teias 22 (65), 510-518, 2021 | 11 | 2021 |
A educação brasileira em quarentena: reflexões curriculares sobre políticas pandêmicas AA Cardoso, GDM TAVEIRA, A Rodrigues, GP Stribel Revista e-Curriculum 19 (4), 1582-1603, 2021 | 1 | 2021 |
Brazilian education in quarantine: curriculum reflections on pandemic policies AA CARDOSO, GDM TAVEIRA, A RODRIGUES, GP STRIBEL Revista e-Curriculum 19 (4), 1582-1603, 2021 | | 2021 |
The unequal geographical interiorization of a teaching improvement program in public schools in the state of Rio de Janeiro GD de Mesquita Taveira, G da Silva Carneiro, E Kurtenbach ACTIO: Docência em Ciências 6 (2), 1-24, 2021 | | 2021 |
POLÍTICAS PÚBLICAS DE POPULARIZAÇÃO DA CIÊNCIA E MOVIMENTOS ANTICIENTIFICISTAS NO BRASIL: UMA ANÁLISE DISCURSIVA GD de Mesquita Taveira, G da Silva Carneiro, GP Stribel Periferia 13 (1), 387-409, 2021 | | 2021 |
SPECIAL EDUCATION IN THE PANDEMIC CONTEXT: reflections on educational policies AA Cardoso, GDM Taveira, GP Stribel Revista Teias 22 (65), 510-518, 2021 | | 2021 |
PUBLIC POLICIES FOR POPULARIZATION OF SCIENCE AND ANTI-SCIENTIFIC MOVEMENTS IN BRAZIL: A DISCURSIVE ANALYSIS/POLITICAS PUBLICAS DE POPULARIZACAO DA CIENCIA E MOVIMENTOS … GD de Mesquita Taveira, G da Silva Carneiro, GP Stribel Periferia 13 (1), 387-410, 2021 | | 2021 |
The unequal geographical interiorization of a teaching improvement program in public schools in the state of Rio de Janeiro EK Gustavo Diniz de Mesquita Taveira, Gabriela Carneiro | | 2021 |