Follow
Ana Paula Graciola
Ana Paula Graciola
Universidade do Vale dos Sinos - Unisinos
Verified email at edu.unisinos.br - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Does price sensitivity and price level influence store price image and repurchase intention in retail markets?
AP Graciola, D De Toni, VZ de Lima, GS Milan
Journal of retailing and consumer services 44, 201-213, 2018
1412018
Mediated-moderated effects: High and low store image, brand awareness, perceived value from mini and supermarkets retail stores
AP Graciola, D De Toni, GS Milan, L Eberle
Journal of Retailing and Consumer Services 55, 102117, 2020
1262020
Determinants and moderators of organic food purchase intention
L Eberle, GS Milan, M Borchardt, GM Pereira, AP Graciola
Food Quality and Preference 100, 104609, 2022
262022
The COVID-19 pandemic and the changes in consumer habits and behavior
CL Bausch, GS Milan, AP Graciola, L Eberle, S Bebber
Revista Gestão e Desenvolvimento 18 (3), 3-25, 2021
162021
Influência do ambiente físico de trabalho na criação do conhecimento nas organizações
AP Graciola, S Bebber, FP D'Arrigo, AC Fachinelli, GS Milan, D Toni
Perspectivas em Ciência da Informação 21, 66-83, 2016
122016
Inovação Como Estratégia de Diferenciação. Produção de Vinho Kosher no Vale dos Vinhedos
S Bebber, AP Graciola, AVO de Souza, CH Nodari, PM Olea, ECH Dorion
Desenvolvimento em questão 14 (37), 202-230, 2016
102016
A influência da imagem de loja, do valor percebido e do conhecimento de marca na intenção de compra em diferentes formatos de varejo
AP Graciola
92015
Price level and brand knowledge and its effects on purchase behavior
DD Toni, A Tormen, GS Milan, L Eberle, F Lazzari, AP Graciola
Revista de Administração da UFSM 14, 632-654, 2021
72021
Prática reflexiva, envolvimento crítico e inteligências múltiplas: Um estudo comparativo das competências de professores universitários
A Graciola, S Bebber, P Olea, J Macke
Espacios 36 (19), 2015
72015
A Comparative Analysis of New Service Development: Two Periods of Research
AP GRACIOLA, S BEBBER, L EBERLE, F RIZZON, GS MILAN
European Journal of Economics, Finance and Administrative Sciences 93 (1 …, 2017
62017
O comprometimento e seus efeitos sobre a satisfação de clientes, a intenção em defender a marca e a intenção de recompra em serviços de ensino
VZ de Lima, GS Milan, AP Graciola, D De Toni
Revista Gestão Universitária na América Latina-GUAL, 235-255, 2018
52018
A RELAÇÃO ENTRE A IMAGEM DO VAREJO DE VESTUÁRIO E A LEALDADE DOS CONSUMIDORES DA GERAÇÃO Y
D De Toni, V Dal Ponte, AP Graciola, GS Milan
Contextus–Revista Contemporânea de Economia e Gestão 16 (1), 175-202, 2018
52018
Prost with craft beer! Do customer experience and price sensitivity affect product price image, perceived value and repurchase intention?
F Rizzon, D De Toni, AP Graciola, GS Milan
British Food Journal 125 (7), 2333-2349, 2023
42023
Service quality evaluation in the context of a technology laboratory
MBC DA SILVA, DT PAGNUSSAT, GS MILAN, S BEBBER, MR RAUBER, ...
https://doi.org/10.1002/tqem.21529 27 (2), 63-70, 2017
42017
Work built environment influence on organizational knowledge creation
AP Graciola, S Bebber, FP D'Arrigo, AC Fachinelli, GS Milan, D Toni
Perspectivas em Ciência da Informação 21, 66-83, 2016
42016
Creating bonds with customers as a result of winery visitation
S Bebber, AP Graciola, GS Milan
REBRAE 8 (1), 100-115, 2015
42015
A influência das capacidades especializadas de marketing e da orientação empreendedora no desempenho do comércio varejista de vestuário
J Matte, GS Milan, PP Ganzer, AP Graciola, C Chais, PM Olea
ReMark-Revista Brasileira de Marketing 19 (1), 106-125, 2020
32020
Purchase intention of organic foods from the perspective of consumers
L Eberle, GS Milan, AP Graciola, M Borchardt, GM Pereira
Management of Environmental Quality: An International Journal 34 (5), 1406-1423, 2023
22023
Sustainability, retail and supply chains: twenty years of research
AP Graciola, F Rizzon, GS Milan, D De Toni, JM da Rocha, PM Olea
Revista De Negócios 23 (2), 7-23, 2018
22018
A Configuração da Imagem do Produto na Percepção dos Compradores de Apartamentos
D De Toni, MC Nedeff, GS Milan, AP Graciola
Revista Eletrônica de Ciência Administrativa 17 (2), 261-281, 2018
22018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20