Seguir
Otavio Bandeira De Lamonica Freire
Otavio Bandeira De Lamonica Freire
Outros nomesOtavio Freire, OBDL Freire, O Freire
E-mail confirmado em usp.br
Título
Citado por
Citado por
Ano
Interorganizational cooperation in tourist destination: Building performance in the hotel industry
EP Wilke, BK Costa, OBDL Freire, MP Ferreira
Tourism Management 72, 340-351, 2019
902019
Intentions to purchase food through the internet: Developing and testing a model
F Quevedo-Silva, O Freire, D de Oliveira Lima-Filho, MM Brandão, ...
British Food Journal 118 (3), 572-587, 2016
762016
ROI em Comunicação: avaliação e mensuração
M Yanaze, O FREIRE, D SENISE
São Paulo: Difusão, 2010
72*2010
Factors affecting satisfaction and loyalty to online group buying
JM Garcia, OBDL Freire, EBA Santos, J Andrade
Revista de Gestão 27 (3), 211-228, 2020
712020
The brand’s effect on the evaluation of advertising endorsed by celebrities: an experimental study
L Aureliano-Silva, EL Lopes, OBDL Freire, D da Silva
Brazilian Business Review 12 (4), 57-78, 2015
63*2015
Competing scales for measuring perceived quality in the electronic retail industry: A comparison between ES-Qual and E-TailQ
EL Lopes, OB de Lamônica Freire, EH Lopes
Electronic commerce research and applications 34, 100824, 2019
522019
The effectiveness of celebrity endorsement in aspiring new celebrities: Examining the effects of brand, congruence, charisma and overexposure
O Freire, F Quevedo-Silva, DS Scrivano
RAUSP Management Journal 53, 289-303, 2018
482018
The influence of environmental concern and attitudes towards sustainable consumption on beef meat purchase intention
FQ Silva, DD Lima Filho, O Freire
Revista de Administração da UFSM 8 (3), 463-481, 2015
41*2015
Indicadores de sustentabilidade como instrumentos de gestão: uma análise da GRI, ETHOS e ISE
EA da Silva, OBDL Freire, FQP de Oliveira
Revista de Gestão Ambiental e Sustentabilidade 3 (2), 130-148, 2014
372014
The role of ethical problems related to a brand in the purchasing decision process: An analysis of the moderating effect of complexity of purchase and mediation of perceived …
EL Lopes, LZ Yunes, OB de Lamonica Freire, E Herrero, LHC Pinochet
Journal of Retailing and Consumer Services 53, 101970, 2020
352020
The influence of music on consumer purchase behavior in retail environment
EBA Santos, OBDL Freire
Independent Journal of Management & Production 4 (2), 537-548, 2013
342013
Effect of environmental concern and skepticism in the consumption green products in brazilian retail
SSB JUNIOR, EM Merlo, OBL Freire, D Da Silva, F Quevedo-Silva
Revista ESPACIOS| Vol. 37 (Nº 02) Año 2016, 2016
332016
ACQUIRING CONSUMER TRUST: MINIMIZING THE GAP BETWEEN ENVIRONMENTAL CONCERN AND ENVIRONMENTAL CONSUMPTION/CONQUISTANDO A CONFIANCA DO CONSUMIDOR: MINIMIZANDO O GAP ENTRE …
E Frederico, F Quevedo-Silva, OBDL Freire
Revista de Gestão Ambiental e Sustentabilidade 2 (2), 50-71, 2013
32*2013
# Step@ by# Step: recommendations for the development of high quality online research
OBDL Freire, DSV Senise, WB dos Reis, HS Ono
Revista Gestão & Tecnologia 17 (3), 10-35, 2017
252017
Brand equity and brand value: proposition and validation of a model
DL Romanello, O Freire, F Quevedo-Silva, EBA Santos
REMark 19 (3), 496, 2020
15*2020
Motivos da escolha do curso de administração de empresas por meio da modelagem de equações estruturais
MS Bomtempo, D da Silva, OBDL Freire
Revista Pretexto, 2012
152012
Antropologia: Três categorias do pensamento antropológico
ML BANDEIRA, O FREIRE
Cuiabá: EdUFMT, 2006
152006
Test and validation of data collection strategies used in applied social sciences: a marketing study
EL Lopes, E Herrero, LHC Pinochet, O Freire
BASE-Revista de Administração e Contabilidade da Unisinos 16 (3), 432-463, 2019
142019
O conceito de congruência e o endosso de celebridades esportivas
TM do Nascimento, OBDL Freire, LC Mazzei, DSV Senise
Podium Sport, Leisure And Tourism Review 2 (2), 173-195, 2013
142013
Mensurando a consciência ambiental do consumidor: um estudo comparativo entre as escalas NEP e ECCB
O Freire, F Quevedo-Silva, E Frederico
Organicom 10 (18), 244-263, 2013
13*2013
O sistema não pode executar a operação agora. Tente novamente mais tarde.
Artigos 1–20