Leandro Januario de Souza
Leandro Januario de Souza
Verified email at uninove.edu.br
Title
Cited by
Cited by
Year
The history of an Islamic entrepreneurship: achieving exporting-network leadership through religious legitimacy
JA Carneiro-da-Cunha, MGD Santos, LJD Souza, NAM Alssabak, ...
International Journal of Business and Globalisation 15 (3), 272-293, 2015
112015
Innovation in a religious environment: establishing an inter-organizational network oriented to the Islamic market
JACDA CUNHA, LJDE SOUZA, FR Macau, NAM Alssabak
RAM. Revista de Administração Mackenzie 17, 122-155, 2016
82016
Regras para análise de sementes
A Moreira, A Gómez, A Duarte, C Coser, L Mendoça, L Souza, N Maia, ...
Ministerio da agricultura e reforma agrária. Brasilia-DF 365pp, 1992
61992
Food value chains: social networks and knowledge transfer in a brazilian halal poultry network
FR Macau, JAC Cunha, NAM Alssabak, JS Leandro
International Food and Agribusiness Management Review 19 (1030-2016-83128 …, 2016
42016
Supply Strategy: A quasi-experiment on the number and location of suppliers
ALCM Duarte, RB Souza, FR Macau, LJ Souza
BBR. Brazilian Business Review 14, 528-543, 2017
32017
Religious Requirements in Inter-organizational Networks of Halal Foods: Brazilian Chicken Exported to the Muslim Community
LJ SOUZA, NAM ALSSABAK, JAC CUNHA, FR MACAU
Advanced Journal of Food Science and Technology 6, 1132-1137, 2014
32014
A scale proposal for higher education creativity in the classroom
LJD Souza, ALDBC Leão, VC Carmona, RL Ruas, JA Carneiro-da-Cunha, ...
International Journal of Business Innovation and Research 16 (2), 208-226, 2018
22018
Redes sociais como proposta para amplificar a criação do conhecimento em organizações inovadoras
LH Souza
22010
Uma nova dança das cadeiras: Como a formalidade e informalidade da rede mudam a posição dos atores centrais em redes intraorganizacionais
LM Zanin, LJ de Souza, LA de Camargo Guerrazzi, JAC da Cunha, ...
Perspectivas em Gestão & Conhecimento 5, 147-162, 2015
12015
A ciência do Marketing: a influência da filosofia e das ciências nos primeiros estudos em Marketing
SLI de Oliveira, LJ de Souza
Cadernos de Comunicação 22 (1), 2018
2018
Estratégia de Suprimentos: Um Quase Experimento Sobre Quantidade e Localização dos Fornecedores
ALCM Duarte, RB Souza, FR Macau, LJ Souza
BBR. Brazilian Business Review 14, 528-543, 2017
2017
INNOVACIÓN EN ENTORNOS RELIGIOSOS: ESTABLECIMIENTO DE UNA RED INTER-ORGANIZACIONAL DIRIGIDA A AL MERCADO ISLÁMICO
JACDA CUNHA, LJDE SOUZA, FR MACAU, NAM ALSSABAK
RAM. Revista de Administração Mackenzie 17 (2), 122-155, 2016
2016
INOVAÇÃO EM AMBIENTES RELIGIOSOS: ESTABELECENDO UMA REDE INTERORGANIZACIONAL VOLTADA PARA O MERCADO ISLÂMICO
JACDA CUNHA, LJDE SOUZA, FR Macau, NAM Alssabak
RAM. Revista de Administração Mackenzie 17 (2), 122-155, 2016
2016
CONTRIBUIÇÕES DO CENTRO DE PESQUISA DE WISCONSIN (EUA) PARA A INSTITUCIONALIZAÇÃO DO MARKETING NO INÍCIO DO SÉCULO XX NOS ESTADOS UNIDOS DA AMÉRICA
SLI DE OLIVEIRA, LJ DE SOUZA
2015
LUIS MIGUEL ZANIN UNINOVE–Universidade Nove de Julho ooluis@ gmail. com
LJ DE SOUZA, LADEC GUERRAZZI
2015
PROPOSTA DE ESCALA DE CRIATIVIDADE PERCEBIDA EM SALA DE AULA (ECPSA)
LJ DE SOUZA, A LEÃO, VC CARMONA, JAC DA CUNHA
2015
The Influence of Social Aspects on Competitiviness of the Inter Organizational Networks: the Experience of the Network of Brazilian Halal Poultry Exporters
LJ de Souza, NAM Alssabak, FR Macau, JAC da Cunha, CEC Pereira
Future Studies Research Journal: Trends and Strategies 7 (1), 80, 2015
2015
A INFLUÊNCIA DOS ASPECTOS SOCIAIS NA COMPETITIVIDADE DAS REDES INTERORGANIZACIONAIS: A Experiência da Rede dos Exportadores de Frango Halal Brasileiro
NAM ALSSABAK
Universidade Nove de Julho, 2014
2014
Halal Inter-Organizational, International Knowledge Transfer
JAC CUNHA, FR MACAU, NAM ALSSABAK, LJ SOUZA
Anais do 17th International Academy of Management and Business Conference 17 …, 2014
2014
Desmistificando o Caçador e a Coletora
SLI OLIVEIRA, LJ SOUZA
Revista FCV Empresarial 3, 24-27, 2014
2014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20