Celso Augusto de Matos
Celso Augusto de Matos
Associate Professor, Unisinos Business School
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Title
Cited by
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Year
Word-of-mouth communications in marketing: a meta-analytic review of the antecedents and moderators
CA De Matos, CAV Rossi
Journal of the Academy of marketing science 36 (4), 578-596, 2008
11102008
Consumer attitudes toward counterfeits: a review and extension
CA De Matos, CT Ituassu, CAV Rossi
Journal of consumer Marketing, 2007
4122007
Service recovery paradox: a meta-analysis
CA De Matos, JL Henrique, C Alberto Vargas Rossi
Journal of service research 10 (1), 60-77, 2007
3692007
Consumer reaction to service failure and recovery: the moderating role of attitude toward complaining
CA De Matos, CAV Rossi, RT Veiga, VA Vieira
Journal of Services Marketing, 2009
1912009
The different roles of switching costs on the satisfaction‐loyalty relationship
CA De Matos, JL Henrique, F de Rosa
International Journal of Bank Marketing, 2009
1162009
Customer reactions to service failure and recovery in the banking industry: the influence of switching costs
CA de Matos, JL Henrique, F de Rosa
Journal of Services Marketing, 2013
1102013
Consumer reaction to product recalls: factors influencing product judgement and behavioural intentions
CA De Matos, CAV Rossi
International Journal of Consumer Studies 31 (1), 109-116, 2007
852007
Comportamento do consumidor de produtos orgânicos: uma aplicação da teoria do comportamento planejado
A Hoppe, MD De Barcellos, LM Vieira, CA De Matos
Revista Base (Administração e Contabilidade) da UNISINOS 9 (2), 174-188, 2012
692012
The influence of personal values and demographic variables on customer loyalty in the banking industry
JL Henrique, CA De Matos
International Journal of bank marketing, 2015
492015
Behavioural responses to service encounter involving failure and recovery: the influence of contextual factors
CA De Matos, VA Vieira, RT Veiga
The service industries journal 32 (14), 2203-2217, 2012
482012
Avaliação da qualidade percebida de serviços: um estudo em uma organização não-governamental
CA de Matos, RT Veiga
Caderno de Pesquisas em Administração 7 (3), 27-42, 2000
462000
A cross-cultural investigation of customer reactions to service failure and recovery
CA Matos, DVH Fernandes, RP Leis, G Trez
Journal of International Consumer Marketing 23 (3-4), 211-228, 2011
432011
Uma generalização empírica sobre comunicação boca a boca usando metanálise
CA Matos
Rev. adm. contemp, 877-896, 2011
392011
Avaliação das relações entre qualidade de serviço do site, satisfação, valor percebido, lealdade e boca a boca por meio de um modelo teórico
VA Vieira, CA de Matos, LA Slongo
Revista de Administração-RAUSP 44 (2), 131-146, 2009
382009
The antecedents of complaint behaviour for B razilian and F rench consumers of services
CA de Matos, RP Leis
International Journal of Consumer Studies 37 (3), 327-336, 2013
332013
Balanço do conhecimento em marketing: uma meta-análise dos resultados empíricos dos antecedentes e conseqüentes da satisfação e lealdade
CA Matos, JL Henrique
30º. Encontro Nacional dos Programas de Pós-Graduação em Administração …, 2006
332006
A influência da apresentação do preço sobre as avaliações dos clientes
VA Vieira, CA Matos
Revista de Administração Contemporânea 16 (4), 544-565, 2012
232012
Os fatores preditores do desempenho de vendas: um estudo com vendedores atacadistas
PH Donassolo, CA Matos
Revista Brasileira de Gestão de Negócios 16 (52), 448-465, 2014
21*2014
Comportamento compulsivo de compra: fatores influenciadores no público jovem
CA de Matos, K Bonfanti
REGE-Revista de Gestao 23 (2), 123-134, 2016
182016
Comunicações boca-a-boca em marketing: uma meta-análise dos antecedentes e dos moderadores
CA Matos
162009
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20