Lucia Barros
Lucia Barros
EAESP-FGV
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Título
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Ano
Hope, perceived financial risk and propensity for indebtedness
L Barros, D Botelho
BAR-Brazilian Administration Review 9 (4), 454-474, 2012
19*2012
From slum tourism to smiley selfies: The role of social identity strength in the consumption of morally ambiguous experiences
J Von Schuckmann, LSG Barros, RS Dias, EB Andrade
Journal of Consumer Psychology 28 (2), 192-210, 2018
9*2018
A Influência do Constrangimento do Consumidor no Processo de Compra
G Isabella, L Barros, JA Mazzon
Revista de Administração Contemporânea 19 (5), 626-648, 2015
62015
Envolvimento e Percepção dos Consumidores em Relação a Marcas Reposicionadas
F SZYLIT, G ISABELLA, LSG BARROS
3*2011
From Visitors to Donors: How and Why Funding Rates Vary over Time in All-or-Nothing Noninvestment Crowdfunding Projects
LSG Barros, C Zucco Jr, EB Andrade, MS Brogliato
Journal of the Association for Consumer Research 5 (1), 117-127, 2020
22020
Why do voters choose corrupt candidates? The role of ideology on cognitive mechanisms
L Barros, R Goldszmidt, C Pereira
International Journal of Public Opinion Research, 2019
1*2019
Brand Activism in Social Media: The Effect of Sarcastic and Explanatory Responses and Social Identity on Consumer Brand Attitude
LSG Barros, JM Batista, FV Peixoto, D Botelho
CLAV 2019, 2019
12019
Embarrassment: A Novel Twist on a Familiar Emotion
J von Schuckmann, L SG Barros, GE Donnelly, M Bertini
Grant E. and Bertini, Marco, Embarrassment: A Novel Twist on a Familiar …, 2020
2020
What should I do? The role of reciprocity and social norms on gift choices
DM Andrade, LSG Barros
Revista Brasileira de Marketing 18 (3), 26-52, 2019
2019
The more tangible the better? Assessing the different forms of tangibility on donations
L Barros, J Von Schuckmann, F Araujo
CLAV 2019, 2019
2019
The Deviation Game: Can Deviation from Standard Beauty Become Appealing? An Age Perspective
MR Goia, MB De Lima, LSG Barros
REMark 17 (4), 459, 2018
2018
Estruturas Organizacionais e de Marketing: O que Acontece Quando O Novo Segmento é de Consumidores De Baixa Renda
LSG BARROS, G ISABELLA
Revista de Administração do Gestor 3, 36-48, 2013
2013
Estratégia de marketing-A esperança como motor de endividamento
L Barros, D Botelho
Anuário de Pesquisa GVPesquisa, 2012
2012
A Influência da Apresentação do Preço na Avaliação do Consumidor: o Efeito Pennies-a-Day no Contexto de Consumo Brasileiro
LSG BARROS, AH KLIEMANN
EMA - Encontro de Marketing da Anpad, 2010, Florianópolis. Anais EMA, 2010
2010
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