Follow
Rafael Luis Wagner
Rafael Luis Wagner
NOVA Information Management School
Verified email at novaims.unl.pt
Title
Cited by
Cited by
Year
Name-your-own-price as participative pricing strategy: a review of the literature from 2001–2017
RL Wagner, NA Pacheco
Journal of Strategic Marketing, 583-600, 2019
132019
Consumer reactions to pay‐what‐you‐want and name‐your‐own‐price mechanisms
RL Wagner, NA Pacheco, K Basso, E Rech, DC Pinto
Journal of Consumer Behaviour 21 (4), 641-652, 2022
92022
Lowering consumers’ price image without lowering their internal reference price: the role of pay-what-you-want pricing mechanism
RL Wagner
https://doi.org/10.1057/s41272-018-00184-0, 1-10, 2019
92019
The effects of a price tag presentation on the purchase intention of new products
FZ Bagatini, RL Wagner, E Rech
CLAV 2019, 2019
42019
O papel da dimensão temporal do controle percebido pelo consumidor em episódios de insatisfação
NA Pacheco, C Pizzutti, RL Wagner, I Franceschetto
Revista de Administração IMED 7 (1), 291-312, 2017
42017
The influence of advertisement repetition on price image in the context of higher education services
TS Da Silva, MG Perin, RL Wagner, K Basso
https://doi.org/10.1057/s41272-018-00175-1, 1-11, 2019
22019
Human model pictures in e-commerce: Exploring the effect of self-image on product choice and consumers’ purchase intention
FZ Bagatini, E Rech, RL Wagner
CLAV 2019, 2019
12019
Faltou integridade ou competência? Efeitos da coprodução da recuperação de serviços de acordo com o tipo de falha
D Reck, I Franceschetto, L Rech, NA Pacheco, RL Wagner
ReMark-Revista Brasileira de Marketing 18 (2), 224-242, 2019
12019
Name-Your-Own-Price: A systematic review of the literature
RL Wagner, NA Pacheco
EMA - Evento de Marketing da ANPAD, 1-10, 2018
12018
Is there no integrity or competence? Effects of co-production of service recovery according to type of failure
D Reck, I Franceschetto, L Rech, NA Pacheco, RL Wagner
REMark 18 (2), 224, 2019
2019
UM ESTUDO SOBRE AS TÁTICAS DE RECUPERAÇÃO APLICADAS PELOS PRINCIPAIS VAREJISTAS DO ECOMMERCE BRASILEIRO APÓS A OCORRÊNCIA DE FALHAS
WR Cararo, RL Wagner, MMSA Perin, K Basso
CLAV 2018, 2018
2018
Um estudo sobre as táticas de recuperação aplicadas pelos principais varejistas do e-commerce brasileiro após a ocorrência de falhas
W Carraro, RL Wagner, K Basso, M Perin
Congresso Latino Americano de Varejo - CLAV 2018 11, 2018
2018
How much would you like to pay? The effects of participative pricing mechanisms on consumer behavior
RL Wagner, NA Pacheco, K Basso, F Bagatini
Congresso Latino Americano de Varejo - CLAV 2018 11, 2018
2018
Entendendo episódios de mudança e adaptação estratégica como um continuum entre voluntarismo e determinismo: o caso de uma rede varejista
RL Wagner, JO Sausen
III Congresso Internacional de Gestão Estratégica e Controladoria de …, 2017
2017
REVISTA DE ADMINISTRAÇÃO IMED
NA Pacheco, C Pizzutti, RL Wagner, I Franceschetto
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–15