Get my own profile
Public access
View all1 article
0 articles
available
not available
Based on funding mandates
Co-authors
- Amanda Chevtchouk JurnoDoutora pela UFMGVerified email at ufmg.br
- Joana ZillerUniversidade Federal de Minas GeraisVerified email at ufmg.br
- Ana Elisa RibeiroProfessora Titular do Departamento de Linguagem e Tecnologia do CEFET-MGVerified email at cefetmg.br
- Geane AlzamoraProfessora do Departamento de Comunicação Social da UFMG/BrasilVerified email at ufmg.br
- Abel GuerraThe London School of Economics and Political SciencesVerified email at lse.ac.uk
- Carlos Alberto CarvalhoProfessor do curso de Comunicação Social da Universidade Federal de Minas GeraisVerified email at ufmg.br
- André MintzUniversidade Federal de Minas Gerais, Escola de Belas ArtesVerified email at ufmg.br
- Leonardo MelgaçoProfessor de Comunicação Digital, Ânima EducaçãoVerified email at prof.unibh.br
- Bruno Souza LealUFMGVerified email at ufmg.br
- Silvia DalBen FurtadoPhD Student, University of Texas at AustinVerified email at utexas.edu
- Ana Elisa Costa NovaisIFMG - Ouro PretoVerified email at ifmg.edu.br
- Ronaldo Hennprofessor de Ciências da Comunicação, Universidade do Vale do Rio dos SinosVerified email at unisinos.br
- Gracila VilaçaDoutoranda em Comunicação Social na UFMGVerified email at com-soc.grad.ufmg.br
- Renan Petersen-WagnerSenior Lecturer in Sport Marketing, Leeds Beckett UniversityVerified email at leedsbeckett.ac.uk
- Ana Carolina VimieiroDepartamento de Comunicação Social, Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG)Verified email at ufmg.br
- Erivam de OliveiraProfessor de Fotojornalismo ESPM-SPVerified email at espm.br
- Verônica Soares da CostaPontifícia Universidade Católica de Minas GeraisVerified email at pucminas.br