Seguir
Patrícia de Oliveira Campos
Patrícia de Oliveira Campos
Ph.D. Student in Marketing, Federal University of Paraíba
E-mail confirmado em academico.ufpb.br - Página inicial
Título
Citado por
Citado por
Ano
Avatar marketing: a study on the engagement and authenticity of virtual influencers on Instagram
MJ de Brito Silva, L de Oliveira Ramos Delfino, K Alves Cerqueira, ...
Social Network Analysis and Mining 12 (1), 130, 2022
212022
Consumer fear and healthy eating during COVID-19 pandemic
PO Campos, LB Mélo, JCV de Souza, PN Santana, J Matte, MF Costa
Marketing Intelligence & Planning 40 (2), 227-241, 2022
92022
Relationship between personality traits and consumer rationality regarding the intention to purchase collaborative fashion
PO Campos, CSR Costa, MF Costa
Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal 27 (1 …, 2023
72023
The influence of voluntary simplicity and environmental activism on sustainable fashion purchase intention
PO Campos, AALS Lima, CSR Costa, MF Costa
Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal 27 (2 …, 2023
42023
Regulatory focus and construal level theory on low-income consumer indebtedness: Evidence from an emerging market
P Campos, M Costa
International Journal of Emerging Markets 18 (10), 4343-4362, 2023
42023
Antecedents of the intention to visit ecotourism destinations that suffered environmental disasters
AS Silva, RGG Fialho, MF da Costa, P de Oliveira Campos
Tourism Management Perspectives 41, 100942, 2022
42022
Aprendizagem em Ação no Curso de Administração: Intervenção em Organização Cultural na Cidade de Caruaru-PE.
E Cavalcante dos Santos, JK Fernandes Silva, P de Oliveira Campos, ...
Teoria e Prática em Administração 8 (1), 2018
42018
Procrastinação, controle e esforço percebido no comportamento de desperdício de alimentos
MF Costa, PO Campos, PN Santana
Revista de Administração de Empresas 61, 2021
32021
Consumo de suvenires: exibição dos valores culturais ou representação da nova cultura do consumo
J Lira, C Santos, P Campos, M Costa
Marketing & Tourism Review 5 (2), 2020
32020
Venting emotional distress: An analysis of chronic regulatory focus, revenge buying and the moderating role of loneliness
P de Oliveira Campos, MJ de Brito Silva
Revista de Administração Unimep 19 (13), 263-289, 2022
22022
PROCRASTINATION, CONTROL AND PERCEIVED EFFORT IN FOOD WASTE BEHAVIOR
MF Costa, PO Campos, PN Santana
Revista de Administração de Empresas 61, 2021
12021
Percepção de Preço, Autocontrole e Arrependimento Pós-Compra: Um Estudo Com Consumidores de Compra Coletiva
MF da Costa, DWO da Silva, P de Oliveira Campos
Revista Interdisciplinar De Marketing 10 (2), 121-137, 2020
12020
Compensando o tempo perdido: análise da intenção de comprar por vingança no cenário pós-pandemia
P de Oliveira Campos, ACL do Nascimento, PN de Santana, MF da Costa
ReMark-Revista Brasileira de Marketing 22 (3), 876-943, 2023
2023
A Relação entre Preocupação Ambiental e Disposição em Pagar um Preço Premium na Intenção de Compra de Alimentos Orgânicos Industrializados
MMA Pinheiro, JCV de Souza, P de Oliveira Campos, CSR Costa, ...
Revista Ciências Administrativas 29, 2023
2023
Generativity, environmental activism, and pride: Antecedents of intention to buy organic food
JC Veras, MF da Costa, P de Oliveira Campos, GB da Silva
Journal of Cleaner Production 418, 138114, 2023
2023
Antecedents of the intention to reduce food waste: A meta-analytic study.
P de Oliveira Campos, MR Ferreira de Moura, M Freitas da Costa
Teoria e Prática em Administração 13 (1), 2023
2023
ALIVIANDO O SOFRIMENTO EMOCIONAL: UMA ANÁLISE DO FOCO REGULATÓRIO CRÔNICO, DA COMPRA POR VINGANÇA E DO PAPEL MODERADOR DA SOLIDÃO.
P de Oliveira Campos, MJ de Brito Silva
Revista de Administraçãao da UNIMEP 19 (13), 2022
2022
Toward Self-Preservation: Analysis of Slow Food Consumption Antecedents during the COVID-19 Pandemic
GB Silva, MF Costa, JIAS Santos, LFS Lima, PO Campos, JEM Barros
Journal of International Food & Agribusiness Marketing, 1-23, 2022
2022
Avatar marketing: A study on the engagement and authenticity of virtual influencers on Instagram
MJB Silva, LOR Delfino, KA Cerqueira, PO Campos
Social Network Analysis and Mining 12 (1), 130, 2022
2022
Muito além de uma aventura: análise dos antecedentes da compra por impulso em mercados de segunda mão
PO CAMPOS
Universidade Federal de Pernambuco, 2022
2022
O sistema não pode executar a operação agora. Tente novamente mais tarde.
Artigos 1–20