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Daniel kamlot
Daniel kamlot
Marketing Professor; Creative Economy Professor. ESPM, FGV/EBAPE, PUC-Rio.
E-mail confirmado em espm.br
Título
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Ano
Innovation in the'New Normal'Interactions, the urban space, and the low touch economy: The case of Rio de Janeiro in the context of the COVID-19 pandemic
DS Vieira de Jesus, D Kamlot, VJ Correia Dubeux
Int'l J. Soc. Sci. Stud. 8, 17, 2020
342020
Economia criativa e políticas públicas
DSV Jesus, D Kamlot
Curitiba: Prismas, 2016
262016
Stuck in the middle of nowhere: Cultural policy, development and creative industries in Brazil
D Santos Vieira de Jesus, D Kamlot
Creative Industries Journal 10 (2), 139-154, 2017
222017
The decline of creative education in the city of Rio de Janeiro: Main causes and consequences
DSV de Jesus, D Kamlot, VJC Dubeux
Creative Education 10 (7), 1670-1684, 2019
202019
Os arquétipos na gestão de uma marca: aplicação à marca líder do mercado de cervejas brasileiro
D Kamlot, PQ Calmon
Intercom: Revista Brasileira de Ciências da Comunicação 40, 97-120, 2017
13*2017
Persuasão: a essência da propaganda
D Kamlot
Revista Marketing, São Paulo 3, 63-71, 2012
122012
HUMOR EN LA PROPAGANDA: RECALL, ACTITUD Y AFECTO
D KAMLOT
122001
Resiliência organizacional e marketing social: uma avaliação de fundamentos e afinidades
D Kamlot
Cadernos Ebape. Br 15 (spe), 482-495, 2017
102017
A critique of the creative economy, creative city and creative class from the global south
DSV De Jesus, D Kamlot, VJC Dubeux
Int. J. Bus. Adm 11 (3), 2020
82020
O comércio justo nas práticas de marketing social das grandes empresas
D Kamlot, VGH Schmitt
Revista de Gestão Social e Ambiental 9 (3), 63-79, 2015
82015
Comportamento do consumidor de artigos esportivos diante de acusações de atuação socialmente irresponsável contra uma empresa globalmente reconhecida
D Kamlot, VJC Dubeux, THT de Carvalho
Contextus–Revista Contemporânea de Economia e Gestão 10 (2), 99-114, 2012
82012
Marketing de guerrilha: teoria, prática e casos de sucesso
D Kamlot, CRP FONSECA
Florianópolis: IV Encontro de Marketing da ANPAD, 2010
82010
E-government in the judiciary system: Assessing the correlation between IT investment and the efficiency of courts of justice in Brazil
A Andrade, LA Joia, D Kamlot
Handbook of Research on E-Government in Emerging Economies: Adoption, E …, 2012
62012
Marketing
D Kamlot, BG Fajardo
Editora FGV, 2021
52021
Avaliação da qualidade da prestação de serviços de Contabilidade para micro e pequenas empresas do Município do Rio de Janeiro
GV Torres
Universidade do Estado do Rio de Janeiro, 2018
52018
Reaction to deceptive advertising in Brazil
D Kamlot, D Botelho, FB De Oliveira
Proceedings of the 15th Annual International Conference of the Global …, 2013
52013
Interferência do Estado na sociedade: uma visão de marketing social
D Kamlot
Sumários Revista da ESPM 19 (3), 78-83, 2012
52012
Rio de Janeiro, cultural consumption experiences in the new port area: The Museum of Tomorrow, Rio Art Museum and the National Museum of Fine Arts
ABA Corrêa, LAGP Pessôa, FB Mello, D Kamlot, VJC Dubeux
Creative Industries Journal 15 (2), 176-188, 2022
42022
Pandemic, samba, and Diogo Nogueira’s livestreams: Platform management challenges
MAS Rodrigues, D Kamlot, AV Carvalho
Revista de Administração Contemporânea 25, e200225, 2021
42021
Uncertainty during Covid-19 outbreak in Brazil: Clashes between the president and governors
D Kamlot, DSV Jesus
International Journal of Humanities and Social Science 10 (6), 36-41, 2020
42020
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Artigos 1–20