Seguir
Marconi Freitas da Costa
Título
Citado por
Citado por
Ano
Satisfaction and continuous use intention of e-learning service in Brazilian public organizations
FA de Melo Pereira, ASM Ramos, MA Gouvêa, MF da Costa
Computers in Human Behavior 46, 139-148, 2015
1532015
Consumer antecedents towards green product purchase intentions
CSR Costa, MF da Costa, RG Maciel, EC Aguiar, LO Wanderley
Journal of Cleaner Production 313, 127964, 2021
1242021
Perceived competitive advantage of soccer clubs: a study based on the resource-based view
MF Costa, CE Costa, CF Angelo, WFA Moraes
RAUSP Management Journal 53, 23-34, 2018
482018
Propagandas de apelo emocional e utilitário: efeitos na atitude do consumidor e na percepção do brand equity de um celular Samsung
MF da Costa, AL de Moraes Patriota, CF de Angelo
REGE-Revista de Gestão 24 (3), 268-280, 2017
332017
Sensory marketing: consumption experience of the Brazilian in the restaurant industry
M Costa, P Zouein, N Rodrigues, J Arruda, M Vieira
International Journal of Business Strategy 12 (4), 165-171, 2012
322012
Theory of planned behavior, ethics and intention of conscious consumption in Slow Fashion Consumption
JS Lira, MF Costa
Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal 26 (5 …, 2022
282022
Appearances can (not) be deceiving: purchase of hotel services endorsed by instagram digital influencers
AS Silva, MF Costa
Brazilian Journal of Marketing 20 (1), 52-77, 2021
21*2021
Chronic Regulatory Focus: Resist impulse consumption or let it happen?
MF Costa, SA Farias, CF Angelo
Revista Brasileira de Gestão de Negócios 20, 619-637, 2018
212018
Comportamento do consumidor infantil: um estudo do consumo dos pais em supermercados através da influência dos filhos no momento da compra
M Freitas-da-Costa, R de França Lima, PJ dos Santos
Revista Administração em Diálogo 14 (2), 1-25, 2012
212012
Corporate social and environmental responsibility: do consumers perceive it as being an organizational value?
MF Costa, LL Santos, CF Angelo
Gestão & Produção 27, e4688, 2020
172020
Consumer fear and healthy eating during COVID-19 pandemic
PO Campos, LB Mélo, JCV de Souza, PN Santana, J Matte, MF Costa
Marketing Intelligence & Planning 40 (2), 227-241, 2022
162022
Noite de terror na cidade luz: os atos terroristas em Paris e a avaliação da imagem de destino por turistas brasileiros
MLA Ferreira, PF Graciano, SR Leal, MF Costa
Revista Brasileira de Pesquisa em Turismo 13, 19-39, 2019
16*2019
Pequenas empresas de fast food: uma análise junto ao cliente sobre a qualidade do atendimento no segmento de alimentação rápida
MF da Costa, CA Ferreira
Revista da micro e pequena empresa 3 (1), 16-34, 2009
162009
Aspectos simbólicos do smartphone e o eu estendido: um estudo do comportamento do consumidor português
P Baumhammer, MG Silva, MF da Costa
Revista Interdisciplinar de Marketing 7 (2), 175-190, 2017
152017
Efeitos da música ao vivo e mecanizada em ambientes de varejo supermercadista
MF Costa, SA Farias
Revista de Administração Contemporânea 20, 154-174, 2016
142016
Go vegan! digital influence and social media use in the purchase intention of vegan products in the cosmetics industry
RC Dos Santos, MJ de Brito Silva, MF da Costa, K Batista
Social Network Analysis and Mining 13 (1), 49, 2023
132023
Symbolic consumption and representation of self: a study of interactions in a virtual community of Ubuntu-Br users
OLDC Fernandes, NCM Fernandes, FGDE PAIVA JÚNIOR, AL LEÃO, ...
Cadernos EBAPE. BR 17, 717-731, 2019
13*2019
The phantasmatic logic of e-government and the discourse of innovation in Cape Verde
OLC Fernandes, FG Paiva Júnior, NCM Fernandes, MF Costa
Revista de Administração Pública 54, 266-284, 2020
11*2020
Determinantes da decisão de compra do consumidor no setor supermercadista
MF DA COSTA, JCN VILARINDO, TGM DA COSTA
102007
Regulatory focus and construal level theory on low-income consumer indebtedness: Evidence from an emerging market
PO Campos, MF Costa
International Journal of Emerging Markets 18 (10), 4343-4362, 2023
92023
O sistema não pode efectuar a operação agora. Tente mais tarde.
Artigos 1–20