Melise de Lima Pereira
Title
Cited by
Cited by
Year
Imagem de destinos turísticos: avaliação à luz da teoria da experiência na economia baseada em serviços
ES Añaña, FA Anjos, ML Pereira
Revista Brasileira de Pesquisa em Turismo 10, 309-329, 2016
212016
Evaluation of the image of a coastal tourism destination in Brazil
FA dos Anjos, M de Lima Pereira, FFP Von Tennenberg
International Journal of Tourism Cities, 2017
122017
Avaliação da imagem de um destino turístico no Instagram
FD Zucco, M de Lima Pereira, PF Limberger, CD Falaster
Turismo-Visão e Ação 20 (3), 490-499, 2018
102018
An empirical investigation of destination branding: the case of the City of Rio de Janeiro, Brazil
L Acosta Pereira, P Flôres Limberger, LC da Silva Flores, ...
Sustainability 11 (1), 90, 2019
62019
Competitividade de Destinos Turísticos: Avaliação da Cidade de Rio Grande, RS, Brasil
RC Rodrigues, M de Lima Pereira, E da Silva Añaña
Rosa dos Ventos-Turismo e Hospitalidade 7 (4), 2015
62015
Avaliação da Imagem de um Destino Turístico: o caso de Porto Belo (SC), Brasil
ML Pereira, FA Anjos, ES Añaña
Anais do Seminário da Associação Nacional Pesquisa e Pós-Graduação em Turismo 11, 2014
62014
Avaliação da Imagem do Destino Turístico: fatores pessoais e estímulos na perspectiva do turista de Porto Belo (SC), Brasil. 2013. 140 p
ML Pereira
Dissertação (Mestrado em Turismo e Hotelaria)–Programa de Pós-Graduação em …, 2013
62013
An empirical investigation of destination branding: the case of the city of Rio de Janeiro, Brazil
LA Pereira, PF Limberger, LCDS Flores, MDL Pereira
Sustainability 11 (1), 1-17, 2018
52018
Quality attributes of Jericoacoara, Brazil
SJG dos Anjos, JV de Souza Meira, M de Lima Pereira, PF Limberger
International Journal of Tourism Cities, 2017
52017
Segmentación post-hoc del mercado turístico en los destinos del litoral Brasileño. Análisis según los valores personales de los turistas
E Añaña, F Dos Anjos, M Pereira
Estudios y Perspectivas En Turismo 26, 662-677, 2017
52017
Competitividade de Destinos Turísticos na Visão da Demanda: introdução de um novo método de avaliação
ES Añaña, ML Pereira, FA Anjos
Revista Turismo em Análise 26 (4), 2015
52015
Touristic destination image in light of the service dominant logic of marketing
E da Silva Añaña, FA Dos Anjos, M de Lima Pereira
Tourism & Management Studies 14 (3), 7-18, 2018
42018
Tourism spatial distribution in Brazil: a recent assessment using thematic cartography
MR Pimentel, M de Lima Pereira
Journal of Hospitality and Tourism Insights, 2020
32020
Attributes of the Blumenau (Brazil) brand from the residents’ perspective, and its influence on the decision to stay in the destination
FD Zucco, C Reis, SJG dos Anjos, SJ Effting, M de Lima Pereira
International Journal of Tourism Cities, 2017
32017
SEGMENTACIÓN POST-HOC DEL MERCADO TURÍSTICO EN LOS DESTINOS DEL LITORAL BRASILEÑO. Análisis según los valores personales de los turista
E da Silva Añaña, FA Dos Anjos, M de Lima Pereira
Estudios y perspectivas en turismo 26 (3), 662-677, 2017
32017
Image perception of surf tourism destination in Brazil
S da Rosa, FA dos Anjos, M de Lima Pereira, MA Junior
International Journal of Tourism Cities, 2019
22019
Proposta de mensuração da qualidade dos serviços da hotelaria no Chuí, RS, Brasil
SCP Silvera, M de Lima Pereira
Applied Tourism 1 (1), 137-143, 2016
22016
Modelling the overall image of coastal tourism destinations through personal values of tourists: A robust regression approach
M de Lima Pereira, FA dos Anjos, E da Silva Añaña, C Weismayer
Journal of Outdoor Recreation and Tourism 35, 100412, 2021
12021
O TURISMO NO ESTADO DE MINAS GERAIS, BRASIL: uma análise comparativa da demanda turística nacional e internacional entre os anos de 2008 a 2018
CCC Silva, M de Lima Pereira, MR Pimentel
Revista Turismo & Cidades, 117-130, 2020
2020
Imagem de destinos turísticos à luz da lógica dominante do serviço em marketing
ES Añaña, FA Anjos, ML Pereira
Tourism & Management Studies 14 (3), 7-18, 2018
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20