Seguir
Michele Salles El Kadri
Título
Citado por
Citado por
Ano
Preparing teachers to teach English as an international language
A Matsuda
Multilingual Matters, 2017
3032017
The Routledge handbook of English as a lingua franca
J Jenkins, W Baker, M Dewey
Routledge, 2018
2672018
Current perspectives on pedagogy for ELF
Y Bayyurt, S Akcan
Current perspectives on pedagogy for English as a lingua franca 6, 2015
1242015
Inglês como língua franca: desenvolvimentos recentes
T Gimenez, MSE Kadri, LCS Calvo, DSP Siqueira, L Porfirio
Revista Brasileira de Linguística Aplicada 15, 593-619, 2015
542015
Inglês como língua franca: ensino-aprendizagem e formação de professores
T Gimenez, LCS Calvo, MS El Kadri
Pontes Editores, 2011
512011
The teaching practicum as a locus of multi-leveled, school-based transformation
MS El Kadri, WM Roth
Teaching Education 26 (1), 17-37, 2015
472015
Formando professores de inglês para o contexto do inglês como língua franca
MS El Kadri, T Gimenez
Acta Scientiarum. Language and Culture 35 (2), 125-133, 2013
422013
Handbook of research on media literacy in the digital age
MN Yildiz
IGI Global, 2015
382015
The mission statements of the federal universities and the projection of internationalization in Brazil
FF Guimarães, KR Finardi, MS El Kadri, R Taquini
System 94, 102331, 2020
322020
English as a Lingua Franca in teacher education
T Gimenez, M El Kadri, LCS Calvo
De Gruyter Mouton 10, 9781501511776, 2018
292018
Beyond Madonna: Teaching materials as windows into pre-service teachers’ understandings of ELF
T Gimenez, LCS Calvo, MS El Kadri
Current perspectives on pedagogy for ELF, 225-237, 2015
272015
Atitudes sobre o estatuto do inglês como língua franca em curso de formação inicial de professores
MS El Kadri
MA Thesis, Universidade Estadual de Londrina, Brasil, 2010
272010
Experiências de formação de professores de línguas eo PIBID: contornos, cores e matizes
E Mateus, MS El Kadri, KA da Silva
Pontes, 2013
242013
Inglês como língua franca: um olhar sobre programas disciplinares de um curso de formação inicial de professores de inglês
MS El Kadri
Entretextos 10 (2), 64-91, 2010
232010
Towards a more symmetrical approach to the zone of proximal development in teacher education
MSEL KADRI, WM ROTH, AJ GIL, E MATEUS
Revista Brasileira de Educação 22, 668-689, 2017
222017
Mapeamento de estudos nacionais sobre inglês como língua franca: lacunas e avanços
LCS CALVO, MS El Kadri
Inglês como língua franca: ensino-aprendizagem e formação de professores …, 2011
222011
O que se pode ver da janela: uma análise do subprojeto de Letras-inglês do Programa PIBID
EF Mateus, MS El Kadre, P Gaffuri
Signum: Estudos da Linguagem 14 (1), 363-386, 2011
142011
" I am a Pibidiana": Societal relations as the locus of sustained development in a teacher education program in Brazil
MS El Kadri, WM Roth
Australian Journal of Teacher Education (Online) 38 (5), 89-114, 2013
132013
English as a lingua franca in an online teacher education program offered by a State University in Brazil
MS El Kadri, LCS Calvo, T Gimenez
Preparing teachers to teach English as an international language. Bristol …, 2017
122017
Leadership in diverse learning contexts
G Johnson, N Dempster
Springer, 2016
112016
O sistema não pode executar a operação agora. Tente novamente mais tarde.
Artigos 1–20