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Serje Schmidt
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Cited by
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Year
The characteristics of hotel websites and their implications for website effectiveness
S Schmidt, AS Cantallops, CP dos Santos
International Journal of hospitality management 27 (4), 504-516, 2008
4082008
Perfil empreendedor e desempenho organizacional
S Schmidt, MC Bohnenberger
Revista de Administração Contemporânea 13, 450-467, 2009
325*2009
Intellectual capital, absorptive capacity and product innovation
RM Engelman, EM Fracasso, S Schmidt, AC Zen
Management Decision 55 (3), 474-490, 2017
2462017
Internal marketing: a model for implementation and development
MC Bohnenberger, S Schmidt, C Damacena, FJ Batle-Lorente
Dimensión Empresarial 17 (1), 7-22, 2019
702019
A influência da família na formação empreendedora
MC Bohnenberger, S Schmidt, EC Freitas
XXVIX Encontro da Associação Nacional de Pós-Graduação e Pesquisa em …, 2007
412007
The influence of innovation environments in R&D results
S Schmidt, A Balestrin, R Engelman, MC Bohnenberger
Revista de Administração (São Paulo) 51, 397-408, 2016
312016
Capacidade absortiva: Adaptação e validação de uma escala em empresas sul-brasileiras
R ENGELMAN, EDIM FRACASSO, S SCHMIDT, HF MULLER
Revista Base (Administração e Contabilidade) da UNISINOS 13 (3), 235-247, 2016
292016
Evaluación de los sitios web de los hoteles e implicaciones para la gestión del marketing Hotelero
S Schmidt
Universitat de les Illes Balears, 2006
282006
Students entrepreneurial behaviour: An eight-construct scale validation
S Schmidt, MC Bohnenberger, M Panizzon, SRA Marcon, E Toivonen, ...
International Journal of Entrepreneurship 22 (2), 1-20, 2018
262018
Brazilian Incubators and Science Parks' Resources and R & D Collaboration
S Schmidt, A Balestrin
Journal of technology management & innovation 10 (3), 32-43, 2015
262015
Projetos colaborativos de P&D em ambientes de incubadoras e parques científico-tecnológicos: teorizações do campo de estudo
S Schmidt, A Balestrin
RAI Revista de Administração e Inovação 11 (2), 111-131, 2014
182014
A contribuição dos influenciadores digitais para cocriação de valor em marcas de moda
C Schünke, JA Andretta, D Schreiber, S Schmidt, SP Montardo
ReMark-Revista Brasileira de Marketing 20 (2), 226-251, 2021
17*2021
A efetividade das ações para promover o empreendedorismo: o caso da Feevale
S Schmidt, MC Bohnenberger
REAd-Revista Eletrônica de Administração 14 (1), 187-213, 2008
172008
MANAGEMENT PRACTICES THAT COMBINE VALUE COCREATION AND USER EXPERIENCE An Analysis of the Nubank Startup in the Brazilian Market
SC da Rosa, D Schreiber, S Schmidt, NK Junior
Revista de gestão, finanças e contabilidade 7 (2), 22-43, 2017
162017
Collaborative R&D and project results within Brazilian incubators and science parks
S Schmidt, A Balestrin, RE Machado, MC Bohnenberger
International Journal of Entrepreneurship and Small Business 27 (1), 1-18, 2016
162016
The influence of intellectual capital on absorptive capacity and product innovation
R Engelman, EM Fracasso, H Muller Neto, S Schmidt
152021
Mudanças Estratégicas das Empresas Calçadistas do Vale do Rio dos Sinos
S Schmidt, PA Costa, EC Freitas
Organizações & Sociedade 18 (58), 2011
142011
Inter-organizational trust: definitions, elements and operationalization
S Schmidt, D Schreiber
Desenvolvimento em Questão 17 (48), 71-83, 2019
132019
Gender, entrepreneurial behaviour and firm performance of Brazilian students: integrating economic and behavioral perspectives
S Schmidt, MC Bohnenberger, CH Nodari, MDJS Da Silva
Heliyon 8 (1), 2022
122022
Proposição de indicadores para avaliação de desempenho de redes de cooperação gaúchas
CR Adam, JHR Oliveira, S Schmidt
Redes: Revista do Desenvolvimento Regional 13 (3), 218-240, 2008
112008
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