Follow
Taciana Jeronimo
Taciana Jeronimo
Verified email at ufpe.br - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Evaluation of quality in public transport services: the use of quality dimensions as an input for fuzzy TOPSIS
JT de Aquino, FJC de Melo, TB Jeronimo, DD de Medeiros
International Journal of Fuzzy Systems 21, 176-193, 2019
402019
Evaluation of quality of service: real case in the hotel fitness center
NA Ferraz, FJC Melo, TB Jerônimo, APG Albuquerque, DD Medeiros
Revista brasileira de pesquisa em turismo 12, 01-27, 2018
302018
Avaliação da qualidade em serviço de um hotel pelo método SERVPERF
JT de Aquino, T de Barros Jerônimo, FJC de Melo
Revista Pensamento Contemporâneo em Administração 9 (1), 124-141, 2015
302015
Factors that influence the quality of services provided by the bus rapid transit system: a look for user’s perception
JT de Aquino, JV de Souza, VCL da Silva, T de Barros Jerônimo, ...
Benchmarking: An International Journal 25 (9), 4035-4057, 2018
282018
Measuring quality service: The use of a SERVPERF scale as an input for ELECTRE TRI multicriteria model
T de Barros Jerônimo, D Medeiros
International Journal of Quality & Reliability Management 31 (6), 652-664, 2014
252014
Using the SERVQUAL model to assessmall service quality and customer satisfaction
LMA de Arruda Falcão, T de Barros Jerônimo, FJC de Melo, JT de Aquino, ...
Brazilian Journal of Operations & Production Management 14 (1), 82-88, 2017
212017
Uso do AHP para identificação de perdas da qualidade em empresas de manufatura: um estudo de caso
JV Sousa, T de Barros Jerônimo, FJC de Melo, JT de Aquino
Exacta 15 (1), 89-100, 2017
182017
Changing the training paradigm for learning: A model of human capital development
FA Calábria, FJC Melo, APG Albuquerque, TB Jerônimo, ...
Energy & Environment 29 (8), 1455-1481, 2018
152018
Análise da implementação do modelo multicritério de decisão: como o gestor observa a importância da decisão racional
T de Barros Jerônimo, FJC Melo, JT de Aquino
Exacta 14 (3), 319-334, 2016
152016
An integrated methodology using PROMETHEE and Kano’s Model to rank strategic decisions
AC Fofan, LAB Oliveira, FJC Melo, TB Jerônimo, DD Medeiros
Engineering Management Journal 31 (4), 270-283, 2019
142019
Avaliação da qualidade dos serviços: caso real no centro fitness do hotel
NA Ferraz, FJC Melo, TB Jerônimo, APG Albuquerque, DD Medeiros
Revista Brasileira de Pesquisa em Turismo 12, 01-27, 2018
14*2018
Knowledge management alignment to the community of practice in a company of cutting and bending steel
T de Barros Jerônimo, FJC de Melo, JT de Aquino, APG de Albuquerque, ...
Brazilian Journal of Operations & Production Management 15 (1), 1-11, 2018
112018
Inovando a estratégia de gestão da qualidade pelo uso do Desdobramento da Função Qualidade combinado com SERVPERF em empresas de prestação de serviços
T de Barros Jerônimo, BV de Queiroz, CF da Silva, P da Silva Nogueira, ...
Exacta 13 (2), 167-176, 2015
112015
Uso gerencial das ferramentas da qualidade pelo decisor: um estudo de caso sobre o problema de aquisição de materiais pelas Atas de Registro de Preços em uma empresa pública …
CA da Silva Melo, FJC Melo, T de Barros Jerônimo, JT de Aquino
Exacta 14 (2), 235-249, 2016
82016
The Mature of Strategic Business of Small and Medium-Sized High-Tech Companies in Brazil
TB Jerônimo, DD DeMedeiros
International Journal of Business, Humanities and Technology 2 (5), 143-153, 2012
82012
Mapeamento de processos e uso da cadeia de valor como ferramenta para melhoria dos serviços em uma pró-reitoria da universidade federal de Pernambuco
MCB ALBUQUERQUE, LA XAVIER, FJC MELO, TB JERONIMO, ...
ENCONTRO NACIONAL DE ENGENHARIA DE PRODUÇÃO 36, 2016
62016
Proposta de Utilização do Environment Value to Businesses em Projetos de Recursos Hídricos de Despejo de Produtos Químicos: Estudo de Caso das Lavanderias no Município de Toritama
TB Jerônimo, MB Galvão, JMSL Falcã
Sistemas & Gestão 7 (3), 366-378, 2012
52012
Reflections on Epistemic-Ontological Alignment in Theorizing Process: the Case of RBV
JC da Costa Júnior, L da Silva Nascimento, T de Barros Jerônimo, ...
Philosophy of Management 21 (2), 179-198, 2022
42022
Use of AHP to identify quality losses in manufacturing companies: a case study/Uso do AHP para identificacao de perdas da qualidade em empresas de manufatura: um estudo de caso
JV Sousa, T de Barros Jeronimo, FJC de Melo, JT de Aquino
Revista Exacta 15 (1), 89-101, 2017
42017
An implementation of the multi-criteria decision model: how managers apprehend the importance of rational decisions
TB Jerônimo, FJC Melo, JT Aquino
Exacta, São Paulo 14 (2), 319-334, 2016
42016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20