Seguir
Gabriel Sperandio Milan
Gabriel Sperandio Milan
Professor e Pesquisador, UNISINOS - Universidade do Vale do Rio dos Sinos
E-mail confirmado em unisinos.br - Página inicial
Título
Citado por
Citado por
Ano
Pricing strategies and levels and their impact on corporate profitability
D De Toni, GS Milan, EB Saciloto, F Larentis
Revista de Administração (São Paulo) 52 (2), 120-133, 2017
2312017
Antecedents of perceived value and repurchase intention of organic food
D De Toni, L Eberle, F Larentis, GS Milan
Journal of Food Products Marketing 24 (4), 456-475, 2018
1852018
Pesquisa de satisfação: um modelo para planos de saúde
GS Milan, G Trez
RAE eletrônica 4, 2006
1832006
Does price sensitivity and price level influence store price image and repurchase intention in retail markets?
AP Graciola, D De Toni, VZ de Lima, GS Milan
Journal of retailing and consumer services 44, 201-213, 2018
1572018
Mediated-moderated effects: High and low store image, brand awareness, perceived value from mini and supermarkets retail stores
AP Graciola, D De Toni, GS Milan, L Eberle
Journal of Retailing and Consumer Services 55, 102117, 2020
1532020
Planejando e conduzindo entrevistas individuais
JLD RIBEIRO, GS MILAN
Entrevistas individuais: teoria e aplicações. Porto Alegre: FEEng/UFRGS, 9-22, 2004
1272004
Perceived value, reputation, trust, and switching costs as determinants of customer retention
GS Milan, L Eberle, S Bebber
Journal of Relationship Marketing 14 (2), 109-123, 2015
972015
Antecedents of purchase intention in the online context
S Bebber, GS Milan, D De Toni, L Eberle, LA Slongo
Journal of Relationship Marketing 16 (1), 82-98, 2017
862017
Entrevistas individuais: teoria e aplicações
JLD RIBEIRO, GS MILAN
Porto Alegre: FEEng/UFRGS 2007, 2004
712004
Information quality, distrust and perceived risk as antecedents of purchase intention in the online purchase context
GS Milan, S Bebber, DD Toni, L Eberle
Journal of Management Information System & E-commerce 2 (2), 111-129, 2015
582015
Identificação das dimensões da qualidade em serviços: um estudo aplicado em uma instituição de ensino superior
L Eberle, GS Milan, F Lazzari
RAE eletrônica 9, 2010
572010
A construção de um modelo sobre a retenção de clientes e seus antecedentes em um ambiente de serviços
GS Milan, DD Toni
REAd. Revista Eletrônica de Administração (Porto Alegre) 18, 433-467, 2012
562012
Determinants of organic food repurchase intention from the perspective of Brazilian consumers
FD Farias, L Eberle, GS Milan, D De Toni, A Eckert
Journal of Food Products Marketing 25 (9), 921-943, 2019
482019
Determinants of customer loyalty: a study with customers of a Brazilian bank
GS Milan, LA Slongo, L Eberle, D De Toni, S Bebber
Benchmarking: An International Journal 25 (9), 3935-3950, 2018
442018
Materials handling management: A case study
GB Borges Vieira, GS Pasa, MBNDO Borsa, GS Milan, A Pandolfo
Journal of Operations and Supply Chain Management (JOSCM) 4 (2), 19-30, 2011
422011
A redução de resíduos têxteis e de impactos ambientais: um estudo desenvolvido em uma indústria de confecções do vestuário
GS MILAN, C VITTORAZZI, ZC REIS
Publicado em, 2010
422010
Determinants and moderators of organic food purchase intention
L Eberle, GS Milan, M Borchardt, GM Pereira, AP Graciola
Food Quality and Preference 100, 104609, 2022
392022
Configuração de imagens de serviços: um estudo aplicado aos serviços de fisioterapia disponibilizados por um plano de saúde
D De Toni, GS Milan, M Schuler
Encontro Anual da ANPAD 29, 2005
342005
Service quality dimensions and customer satisfaction in a Brazilian university context
L Eberle, GS Milan, E Dorion
Benchmarking: An International Journal 23 (7), 1697-1716, 2016
332016
Aprendizagem organizacional e relacionamentos interorganizacionais: um estudo de casos múltiplos
F Larentis, CS Antonello, GS Milan, D De Toni
BASE: revista de administração e contabilidade da Unisinos= BASE: UNISINOS …, 2014
332014
O sistema não pode executar a operação agora. Tente novamente mais tarde.
Artigos 1–20