Seguir
Luciana Florêncio de Almeida
Luciana Florêncio de Almeida
ESPM SP
E-mail confirmado em espm.br - Página inicial
Título
Citado por
Citado por
Ano
Global coffee market: Socio-economic and cultural dynamics
CLR Vegro, LF de Almeida
Coffee consumption and industry strategies in Brazil, 3-19, 2020
692020
The adoption of Voluntary Sustainability Standards (VSS) and value chain upgrading in the Brazilian coffee production context
RS Piao, L Fonseca, E de Carvalho Januário, MSM Saes, LF de Almeida
Journal of Rural Studies 71, 13-22, 2019
462019
Key Success Factors in the Brazilian Coffee Agrichain: Present and Future Challenges
LF de Almeida, D Zylbersztajn
International Journal on Food System Dynamics 8 (1), 45-53, 2017
462017
Crédito Agrícola no Brasil: uma perspectiva institucional sobre a evolução dos contratos
LF de Almeida, D Zylbersztajn
Internext 3 (2), 267-287, 2008
412008
Sharing competences in strategic alliances: a case study of the Cosan and Shell biofuel venture
LF de Almeida, CAP Machado Filho
Revista de Administração 48 (2), 359-374, 2013
27*2013
A Percepção dos Clientes Agrícolas sobre os Programas de Fidelidade: um estudo de caso
TV Rocha, GL Toledo, LF de Almeida
Revista Brasileira de Gestão de Negócios-RBGN 10 (28), 282-294, 2008
152008
Determinants of contractual arrangements in agricultural credit transactions
LF de Almeida, D Zylbersztajn, PG Klein
Revista de Administração 45 (3), 209-220, 2010
11*2010
Ambiente institucional e contratos de crédito agrícola: três estudos críticos
LF Almeida
Universidade de São Paulo, 2008
112008
Coffee Consumption and Industry Strategies in Brazil: A Volume in the Consumer Science and Strategic Marketing Series
LF de Almeida, EE Spers
Woodhead Publishing, 2019
82019
Análise comparada entre o mercado de crédito agrícola no Brasil e nos Estados Unidos
LF De Almeida, D Zylbersztajn
Organizações Rurais & Agroindustriais 14 (1), 76-90, 2012
82012
Cerrado Mineiro region designation of origin: Internationalization strategy
LF de Almeida, J Tarabal
Coffee Consumption and Industry Strategies in Brazil, 189-202, 2020
6*2020
The importance of positive word-of-mouth (PWOM) in leisure services consumption by third age consumers
JCE Fontenla, LF Almeida
Revista Brasileira de Gestão de Negócios 22, 750-780, 2020
5*2020
It’s time for men to groom up!
M Sayon, L Florêncio de Almeida, MC Ponchio
Journal of Consumer Marketing 38 (2), 147-158, 2021
42021
Coffee and health in the perspective of young consumers
RP Rodrigues, LF de Almeida, EE Spers
Coffee consumption and industry strategies in brazil, 343-366, 2020
32020
A Customer Service Design Case Study: Insights on Customer Loyalty in the Brazilian Food Sector
ILF de Almeida, LF de Almeida
International Food and Agribusiness Management Review 10 (1030-2016-82693 …, 2007
32007
A Intenção Empreendedora em Alunos Participantes de um Programa de Empreendedorismo Educacional no Brasil
E Zardo jR, LF ALMEIDA
ENCONTRO DA ASSOCIAÇÃO NACIONAL DE PÓSGRADUAÇÃO E PESQUISA EM ADMINISTRAÇÃO 43, 2020
12020
Cattle farmers’ decision-making process regarding herbicide for grazing in Brazil
CA Picolli, EE Spers, L Almeida
Caderno de Administração 28 (1), 46-63, 2020
12020
Illycaffè and flexible strategies: a case of a resilient company
LF de Almeida, D Zylbersztajn
Coffee Consumption and Industry Strategies in Brazil, 229-254, 2020
12020
Fatores-chave para construção de relacionamento de confiança no contexto das indústrias farmacêuticas de alta tecnologia e seus clientes
MF de Almeida Prado, LF de Almeida
ReMark-Revista Brasileira de Marketing 18 (2), 112-138, 2019
12019
Corporate communication actions in response to crises: Empirical evidence in food fraud in Brazil
L Almeida, TV Rocha, M Ribeiro da Fonseca
Available at SSRN 3756006, 2019
12019
O sistema não pode executar a operação agora. Tente novamente mais tarde.
Artigos 1–20