Gérson Tontini
Title
Cited by
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Year
Integrating the Kano model and QFD for designing new products
G Tontini
Total Quality Management 18 (6), 599-612, 2007
2572007
Identification of satisfaction attributes using competitive analysis of the improvement gap
H Corrêa, G Tontini, A Silveira
International Journal of Operations & Production Management, 2007
1752007
Identificando oportunidades de melhoria em um curso superior através da análise da satisfação dos alunos
SA WALTER, G Tontini, M Domingues
Encontro Nacional de Programas de Pós-Graduação em Administração 29, 2005
722005
Identification of customer attractive and must-be requirements using a modified Kano's method: Guidelines and case study
G Tontini
Annual quality congress proceedings-American Society for Quality Control …, 2000
652000
How do interactions of Kano model attributes affect customer satisfaction? An analysis based on psychological foundations
G Tontini, KS Søilen, A Silveira
Total Quality Management & Business Excellence 24 (11-12), 1253-1271, 2013
57*2013
Improvement gap analysis
G Tontini, JD Picolo
Managing Service Quality: An International Journal, 2010
572010
Deployment of customer needs in the QFD using a modified Kano model
G Tontini
JOURNAL OF ACADEMY OF BUSINESS AND ECONOMICS 2 (1), 0-0, 2003
532003
Podemos Identificar Propensão e Reduzir a Evasão de Alunos? Ações Estratégicas e Resultados Táticos para Instituições de Ensino Superior
G Tontini, SA Walter
XII Colóquio Internacional sobre Gestão Universitária nas Américas, 2011
452011
Identification of critical attributes of success in products and services: an alternative to importance-performance analysis
G Tontini, A SILVEIRA
2005 BALAS Annual Conference, 1-15, 2005
42*2005
Como identificar atributos atrativos e obrigatórios para o consumidor
G Tontini
Revista de Negócios 8 (1), 2003
41*2003
Identifying the impact of incremental innovations on customer satisfaction using a fusion method between importance-performance analysis and Kano model
G Tontini, JD Picolo
International Journal of Quality & Reliability Management, 2014
382014
Identificação de atributos críticos de satisfação em um serviço através da análise competitiva do gap de melhoria
G Tontini, AJ Sant'ana
Gestão & Produção 14 (1), 43-54, 2007
362007
Atributos de satisfação e lealdade em serviços logísticos
G Tontini, R Zanchett
Gestão & Produção 17 (4), 801-816, 2011
342011
Interação de atributos atrativos e obrigatórios de um serviço na satisfação do cliente
G TONTINI, AJ SANT’ANA
Revista Produção 18 (1), 112-125, 2008
342008
Análise do contraste da penalidade e da recompensa (PRC): identificando oportunidades de melhoria em um serviço
JD Picolo, G Tontini
Revista de Administração Makenzie 9 (5), 35-58, 2008
32*2008
Knowledge management systems and human resource management policies for innovation benchmarking: A study of st ericsson
K Søilen, G Tontini
International Journal of Innovation Science, 2013
302013
Nonlinear antecedents of customer satisfaction and loyalty in third-party logistics services (3PL)
G Tontini, KS Söilen, R Zanchett
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics 29 (5), 1116-1135, 2017
292017
Exploring the nonlinear impact of critical incidents on customers’ general evaluation of hospitality services
G Tontini, G dos Santos Bento, TC Milbratz, BK Volles, D Ferrari
International Journal of Hospitality Management 66, 106-116, 2017
272017
Percepções dos conceitos de qualidade e gestão pela qualidade total: estudo de caso na universidade
EW Mainardes, L Lourenço, G Tontini
GESTÃO. Org-Revista Eletrônica de Gestão Organizacional 8 (2), 2010
262010
Determining the degree of satisfaction of customer requirements: a modified Kano method
G TONTiNi
California Journal of Operations Management 1 (1), 95-103, 2003
252003
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20