Get my own profile
Co-authors
- Jorge M. Oliveira-CastroInstituto de Psicologia, Universidade de BrasíliaVerified email at unb.br
- Laércia Abreu VasconcelosUniversidade de Brasília, Instituto de Psicologia, Departamento de Processos Psicológicos BásicosVerified email at unb.br
- Jose Elenilson CruzInstituto Federal de Brasília (IFB), Programa de Pós-Graduação em Agronegócio (UFG).Verified email at etfbsb.edu.br
- Ricardo LimongiFederal University of Goiás, BrazilVerified email at ufg.br
- Marcelo Vinhal NepomucenoCanada Research Chair in Consumer Decision-Making, Associate Professor of Marketing, HEC MontrealVerified email at hec.ca
- Diogo Conque Seco FerreiraUniversidade Federal de SergipeVerified email at ufs.br
- Antonio IsidroUniversidade de BrasíliaVerified email at unb.br
- Juliana Barreiros PortoProfessora de Psicologia, Instituto de Psicologia, PSTO, Universidade de BrasíliaVerified email at unb.br
- Marcos de moraes sousaInstituto Federal Goiano - ProfEPT / Universidade Federal de Goiás - PPGADMVerified email at ifgoiano.edu.br
- Fabiano LarentisProfessor de Administração, Universidade de Caxias do SulVerified email at ucs.br
- Deonir De ToniProfessor de Marketing, Universidade de Caxias do SulVerified email at ucs.br