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Francine Zanin Bagatini
Francine Zanin Bagatini
Doutoranda em Administração na FGV EAESP
Verified email at fgv.edu.br
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O contexto do e-commerce no Brasil: Análise do desempenho do varejo online no período de 2003 a 2018
FZ Bagatini, CG Laimer
CLAV 2019, 2019
82019
Can you imagine yourself wearing this product? Embodied mental simulation and attractiveness in e-commerce product pictures
FZ Bagatini, E Rech, NA Pacheco, L Nicolao
Journal of Research in Interactive Marketing 17 (3), 470-490, 2023
42023
The effects of a price tag presentation on the purchase intention of new products
FZ Bagatini, RL Wagner, E Rech
CLAV 2019, 2019
42019
Generation Z and Sustainable Consumption: Motivators to Purchase Beauty and Personal Care Products
BRP Sertori, FZ Bagatini, MG Perin
Revista Gestão e Desenvolvimento 20 (1), 3-27, 2023
22023
Da concepção à prática: a integração de três metodologias ativas de ensino
H de Campos Junior, FZ Bagatini
Revista Brasileira de Casos de Ensino em Administração 13 (especial), a3-a3, 2023
22023
Do materialistic individuals donate less? Exploring the moderating effect of the need to belong in monetary donations to volunteering groups
FZ Bagatini, ERD Vaz, AC Petkowicz, K Basso, J Pauli
International Review on Public and Nonprofit Marketing, 1-14, 2022
12022
Human model pictures in e-commerce: exploring the effect of self-image on product choice and consumers’ purchase intention
FZ Bagatini, E Rech, RL Wagner
CLAV 2019, 2019
12019
Além dos limites do varejo físico: As dificuldades das lojas físicas ao implementarem um e-commerce
S Carminatti, FZ Bagatini, L Rech, NA Pacheco
Revista Gestão Organizacional 15 (1), 64-79, 2022
2022
Se vejo, compro! A influência da apresentação do preço
G Dal Pozzo, FZ Bagatini, E Rech
Revista de Administração FACES Journal, 103-115, 2020
2020
A influência da apresentação do preço na decisão de compra do consumidor
G Dal Pozzo, FZ Bagatini, E Rech
CLAV 2018, 2018
2018
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Articles 1–10