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Fagner José Coutinho de Melo
Fagner José Coutinho de Melo
Professor Adjunto, Universidade de Pernambuco - Campus Salgueiro
E-mail confirmado em upe.br
Título
Citado por
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Ano
An approach to implement cleaner production in services: Integrating quality management process
H de Oliveira Santos, JLS Alves, FJC de Melo, DD de Medeiros
Journal of Cleaner Production 246, 118985, 2020
412020
Evaluation of quality in public transport services: the use of quality dimensions as an input for fuzzy TOPSIS
JT de Aquino, FJC de Melo, TB Jerônimo, DD de Medeiros
International Journal of Fuzzy Systems 21 (1), 176-193, 2019
402019
Model For Formulating Competitive strategy: the supplementary health sector case
RR Santos, FJCM Melo, CNQ Claudino, DD Medeiros
Benchmarking: An International Journal 24 (1), 219-243, 2017
402017
Evaluation of quality of service: real case in the hotel fitness center
NA Ferraz, FJC Melo, TB Jerônimo, APG Albuquerque, DD Medeiros
Revista brasileira de pesquisa em turismo 12, 01-27, 2018
302018
Avaliação da qualidade em serviço de um hotel pelo método SERVPERF
JT de Aquino, T de Barros Jerônimo, FJC de Melo
Revista Pensamento Contemporâneo em Administração 9 (1), 124-141, 2015
302015
Os 5S como diferencial competitivo para o sistema de gestão da qualidade: estudo de caso de uma empresa de aços longos
FMJ COUTINHO, JT AQUINO
Revista Gestão Org 13 (2), 176-186, 2015
262015
Applying interpretive structural modeling to analyze the fundamental concepts of the management excellence model guided by the risk-based thinking of ISO 9001: 2015
FJC de Melo, DD de Medeiros
Human and Ecological Risk Assessment: An International Journal 27 (3), 742-772, 2021
232021
Using the SERVQUAL model to assessmall service quality and customer satisfaction
LMA de Arruda Falcão, T de Barros Jerônimo, FJC de Melo, JT de Aquino, ...
Brazilian Journal of Operations & Production Management 14 (1), 82-88, 2017
212017
Factors that influence the quality of services provided by the bus rapid transit system: a look for user's perception
JT Aquino, JV Souza, VCL Silva, TB JERONIMO, FJC MELO
Benchmarking: an International Journal 25 (6), 4035-4057, 2018
182018
Uso do AHP para identificação de perdas da qualidade em empresas de manufatura: um estudo de caso
JV Sousa, T de Barros Jerônimo, FJC de Melo, JT de Aquino
Exacta 15 (1), 89-100, 2017
182017
Measurement of logistics service quality of e-commerce
DSG Junior, CHMD Sant'anna, EJO Soares, FJCD Melo, DDD Medeiros
International Journal of Logistics Systems and Management 37 (1), 1-17, 2020
172020
Artificial Intelligence-Based Methods for Business Processes: A Systematic Literature Review
P Gomes, L Verçosa, F Melo, V Silva, CB Filho, B Bezerra
Applied Sciences 12 (5), 2314, 2022
152022
Changing the training paradigm for learning: A model of human capital development
FA Calábria, FJC Melo, APG Albuquerque, TB Jerônimo, ...
Energy & Environment 29 (8), 1455-1481, 2018
152018
Análise da implementação do modelo multicritério de decisão: como o gestor observa a importância da decisão racional
T de Barros Jerônimo, FJC Melo, JT de Aquino
Exacta 14 (3), 319-334, 2016
152016
The Standardization of administrative processes: a case study using continuous improvement tool
SCNL Espíndola, APG de Albuquerque, L de Arruda Xavier, FJC de Melo, ...
Brazilian Journal of Operations & Production Management 16 (4), 706-723, 2019
142019
An Integrated Methodology Using PROMETHEE and Kano’s Model to Rank Strategic Decisions
AC Fofan, LAB Oliveira, FJC Melo, TB Jerônimo, DD Medeiros
Engineering Management Journal 31 (4), 270-283, 2019
142019
Basic Health Units services quality assessment through Kano and SERVQUAL models
AB Lacerda, ASS Souza, GKL Da Silva, EHMD Azevedo, FJCD Melo
Benchmarking: An International Journal 29 (9), 2858-2880, 2022
132022
Knowledge management alignment to the community of practice in a company of cutting and bending steel
T de Barros Jerônimo, FJC de Melo, JT de Aquino, APG de Albuquerque, ...
Brazilian Journal of Operations & Production Management 15 (1), 1-11, 2018
112018
Avaliação da Qualidade dos Serviços Logísticos Prestados por Websites Utilizando o SERVQUAL
EBB de Oliveira, CWDS Lima, CHM de Sant'Anna, FJC de Melo, ...
Gepros: Gestão da Produção, Operações e Sistemas 14 (3), 135, 2019
102019
Avaliação da qualidade dos serviços: caso real no centro fitness do hotel
NA Ferraz, FJC Melo, TB Jerônimo, APG Albuquerque, DD Medeiros
Revista Brasileira de Pesquisa em Turismo 12, 01-27, 2018
102018
O sistema não pode executar a operação agora. Tente novamente mais tarde.
Artigos 1–20