Ricardo Limongi
Title
Cited by
Cited by
Year
Does social media matter for post typology? Impact of post content on Facebook and Instagram metrics
RLF Coelho, DS Oliveira, MIS Severo
Online Information Review 40 (4), 2016
1572016
Quem lidera sua opinião? Influência dos formadores de opinião digitais no engajamento
MIS Almeida, RLF Coelho, CG Camilo-Junior, RMF Godoy
Revista de Administração Contemporânea 22, 115-137, 2018
572018
“Engage and attract me, then I’ll share you”: an analysis of the impact of post category on viral marketing in a social networking site
MIS Almeida, M Costa, RLF Coelho, PR Scalco
Review of Business Management 18 (62), 545-569, 2016
222016
To plan or not to plan? An analysis of the impact of planning on the disbanding or growth of Brazilian start-ups
C BORGES, M HASHIMOTO, RLF COELHO
International Journal of Entrepreneurship and Small Business 18 (3), 349-367, 2013
182013
To plan or not to plan? An analysis of the impact of planning on the disbanding or growth of Brazilian start-ups
C BORGES, M HASHIMOTO, R LIMONGI
Conference of Iberoamerican Academy of Management 2011 (2011), 1-18, 2011
182011
Approaches that affect consumer-based brand equity
DS De Oliveira, M Caetano, RLF Coelho
Revista Brasileira de Marketing 16 (3), 281-297, 2017
152017
Gestão do Marketing em Micro e Pequenas Empresas
RLF Coelho, JR de Miranda, A Camargo Filho, MSB Freitag, ...
REGEPE-Revista de Empreendedorismo e Gestão de Pequenas Empresas-ISSN 2316 …, 2015
132015
Corporate Branding in Facebook Fan Pages: Ideas for Improving Your Brand Value
EPZ BRITO, MC ZANETTE, CC ABDALLA, M FERREIRA, RLF COELHO, ...
Business Expert Press 1, 140, 2015
132015
Experiential learning as teaching strategy for entrepreneurship: assessment of a Brazilian experience
MF TETE, RLF COELHO, MIS ALMEIDA, C BORGES
International Journal of Innovation and Learning 16 (4), 428-447, 2014
112014
“Engaja-me e atraia-me, então eu compartilharei”: uma análise do impacto da categoria da postagem no marketing viral em uma rede social
MIS Almeida, M Costa, RLF Coelho, PR Scalco
Revista Brasileira de Gestão de Negócios 18, 545-569, 2016
92016
Ensino do marketing empreendedor: descrição e análise comparativa de experiências realizadas em duas regiões brasileiras
RLF COELHO, MF TETE, MIS ALMEIDA, C BORGES
Revista da Micro e Pequena Empresa 6 (3), 58-73, 2013
7*2013
Ensino do marketing empreendedor: descrição e análise comparativa de experiências realizadas em duas regiões brasileiras
R LIMONGI, MF TETE, MIS DE ALMEIDA, C BORGES
EGEPE - Encontro de Estudos de sobre Empreendedorismo e Gestão de Pequenas …, 2012
72012
Curtir, Comentar, Compartilhar: o impacto da tipologia da postagem sobre a interação do cliente com a marca na rede social virtual
MA COSTA, MIS ALMEIDA, RLF COELHO, PR SCALCO
Encontro de Marketing (EMA) 6, 1-16, 2014
62014
Who leads your opinion? Opinion leaders’ influence on virtual engagement
MIS Almeida, RLF Coelho, CG Camilo-Junior, RMF Godoy
Revista de Administração Contemporânea 22 (1), 115-137, 2018
52018
O impacto dos influenciadores digitais espontâneos nas métricas de engajamento de uma rede social virtual
RLF Coelho, MIS de Almeida, AC Gomes, A Camargo Filho
CLAV 2017, 2017
42017
Deviances from planned purchase: consumer learning history and behaviour setting implications to consumer spending
MIS Almeida, RB Porto, RLF Coelho
Latin American Retail Conference 9, 2016
4*2016
Marketing Empreendedor: Um Estudo Bibliométrico em Bases de Dados Internacionais
DS OLIVEIRA, A CAMARGO FILHO, NP PEIXOTO, RLF COELHO
Encontro de Estudos de sobre Empreendedorismo e Gestão de Pequenas Empresas …, 2014
42014
Impacto da extensão e interação de serviços nas vendas B2B: Uma investigação temporal na categoria de combustíveis
MIS Almeida, RB Porto, A Isidro Filho, RLF Coelho
REMark, 2014
42014
Perspectiva Evolutiva do Marketing Viral: um Ensaio sobre sua fundamentação teórica e alternativas para futuros trabalhos
MIS ALMEIDA, RLF COELHO, MF TETE
Encontro da Associação Nacional de Pós-Graduação e Pesquisa em Administração …, 2011
42011
Organizational communication in social media in times of COVID-19
K Batista, APM Saran, R Limongi, ALB Silva, AC Gomes
Revista Eletrônica Gestão & Sociedade 14 (39), 3689-3697, 2020
32020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20