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Plínio Rafael Reis Monteiro
Plínio Rafael Reis Monteiro
Departamento de Ciências Administrativas da Universidade Federal de Minas Gerais
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Cited by
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Year
The outcome of company and account manager relationship quality on loyalty, relationship value and performance
TB Alejandro, DV Souza, JS Boles, ÁHP Ribeiro, PRR Monteiro
Industrial Marketing Management 40 (1), 36-43, 2011
1812011
Cultural intelligence's influence on international business travelers' stress
JR Ramsey, J Nassif Leonel, G Zoccal Gomes, P Rafael Reis Monteiro
Cross Cultural Management: An International Journal 18 (1), 21-37, 2011
842011
Marketing digital e marketing de relacionamento: interação e engajamento como determinantes do crescimento de páginas do Facebook
FR Soares, PRR Monteiro
NAVUS-revista de gestão e tecnologia 5 (3), 42-59, 2015
832015
Relationship marketing in supply chain: an empirical analysis in the Brazilian service sector
V Afonso Vieira, PRR Monteiro, R Teixeira Veiga
Journal of Business & Industrial Marketing 26 (7), 524-531, 2011
512011
Interfaces das mudanças hospitalaresna ótica da enfermeira-gerente
MJM Brito, MCOL Melo, PRR Monteiro, JO Costa
Revista de Administração de Empresas 44, 34-47, 2004
362004
Um estudo das relações entre gênero e âncoras de carreira.
A Vieira, PRR MONTEIRO, AP CARRIERI, VA GUERRA, LC BRANT
CADERNOS EBAPE.BR (FGV) 17 (1), 577-589, 2019
352019
Previsão de comportamentos de consumo usando a personalidade
PRR Monteiro, RT Veiga, CA Gonçalves
RAE eletrônica 8, 2010
352010
Marketing relationships in Brazil: trends in value strategies and capabilities
Á Helena Puga Ribeiro, TG Brashear, P Rafael Reis Monteiro, ...
Journal of Business & Industrial Marketing 24 (5/6), 449-459, 2009
292009
Inovação, estratégia, orientação para o mercado e empreendedorismo: identificação de clusters de empresas e teste de modelo de predição do desempenho nos negócios
C Gonçalves Filho, MR Veit, PRR Monteiro
RAI Revista de Administração e Inovação 10 (2), 81-101, 2013
242013
Personalidade, Compra Compulsiva, Hábitos e Inovação em Moda: Uma aplicação do modelo 3M de motivação e personalidade
PRR Monteiro
Universidade Federal de Minas Gerais, 2006
232006
Gender differences and professional identities in health and engineering
A Vieira, AP Carrieri, PRR Monteiro, FF Roquete
BAR-Brazilian Administration Review 14, e160082, 2017
222017
Reference models and competitiveness: an empirical test of the management excellence model (MEG) in Brazilian companies
MB Santos, PRR Monteiro, MA Gonçalves, RD Camilo
Total Quality Management & Business Excellence 29 (3-4), 346-364, 2018
202018
Avaliação da qualidade na Educação a Distância sob a perspectiva do aluno: proposição e teste de um modelo usando equações estruturais
RS da Silva Tolentino, C Gonçalves Filho, RJV Tolentino, PRR Monteiro
REGE-Revista de Gestão 20 (3), 347-366, 2013
202013
Personalidade e segmentação do mercado de moda: contrastes e perfil de jovens inovadores segundo o gênero
PRR Monteiro, RT Veiga
Revista Pretexto 10 (1), 4, 2009
202009
Conhecimento em gestão, vantagem competitiva e performance empresarial: proposição e teste de um modelo fundamentado na “Resource Advantage Theory” em MPEs
R Tunes, PRR Monteiro
ReMark-Revista Brasileira de Marketing 16 (3), 298-316, 2017
192017
Uma proposta de instrumento de pesquisa para a avaliação do desempenho do escritório de gerenciamentos de projetos
RR Oliveira, HC Martins, AT Dias, PRR Monteiro
Gestão e Projetos: GeP 5 (1), 84-99, 2014
192014
Personalidade e consumo ecologicamente consciente
PRR Monteiro, RT Veiga, M Gosling, MA Gonçalves
Revista de Administração FACES Journal 7 (2), 30-49, 2008
192008
The Use of the `Job to Be Done' methodology to identify value co-creation opportunities in the context of the Service Dominant Logic.
AH PUGA, PRR MONTEIRO, LLB VIANNA
BBR. Brazilian Business Review (English Ed.) 16 (1), 32-45, 2019
18*2019
Consumer-brand relationship development in the automotive market: an integrative model
HR Kaufmann, CG Filho, CR Silva, PRR Monteiro
International Journal of Automotive Technology and Management 19 (3-4), 321-340, 2019
142019
Sports Marketing and Perceived Value: an application of the conjoint analysis in the Fan Membership Programs of Football.
P DIAS, PRR MONTEIRO
BBR. Brazilian Business Review (English Ed.) 17 (1), 253-274, 2020
122020
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Articles 1–20