Pollyana Coelho da Silva Notargiacomo (procurar também como PCS Notargiacomo, P Notargiacomo, e PN
Pollyana Coelho da Silva Notargiacomo (procurar também como PCS Notargiacomo, P Notargiacomo, e PN
E-mail confirmado em mackenzie.br - Página inicial
Título
Citado por
Citado por
Ano
Learning objects: Adaptive retrieval through learning styles
P Mustaro, I Silveira
Interdisciplinary Journal of E-Learning and Learning Objects 2 (1), 35-46, 2006
512006
Roles and competencies of online teachers
V Queiroz, PN Mustaro
The Internet TESL Journal 9 (7), 2003
442003
Project management principles applied in academic research projects
P Mustaro, R Rossi
Proceedings of the Informing Science and Information Technology Education …, 2013
352013
Structure of storyboard for interactive learning objects development
PN Mustaro, IF Silveira, N Omar, SMD Stump
Learning objects and instructional design, 253-280, 2007
312007
Automatic recognition of epileptic seizure in EEG via support vector machine and dimension fractal
M Schneider, PN Mustaro, CAM Lima
2009 International Joint Conference on Neural Networks, 2841-2845, 2009
232009
Architecture of learning objects repositories
IF Silveira, N Omar, P Mustaro
Learning Objects: Standards, Metadata, Repositories and LCMS. Santa Rosa, CA …, 2007
222007
Exergames no ciberespaço: uma possibilidade para Educação Física
CAO Vaghetti, PN Mustaro, SSC Botelho
Anais do X Simpósio Brasileiro de Jogos e Entretenimento Digital, 7-9, 2011
192011
Social network analysis of virtual communities in online games
LC Rodrigues, PN Mustaro
Iadis International Conference E-Society, Madrid, Spain, 237-244, 2007
16*2007
Impactos sócio-culturais da evolução dos jogos eletrônicos e ferramentas comunicacionais: um estudo sobre o desenvolvimento de comunidades virtuais de jogadores
LC RODRIGUES, R Lopes, PN Mustaro
Proc. SBGames 2007, 2007
152007
Como tornar aplicações de realidade virtual e aumentada, ambientes virtuais e sistemas de realidade mista mais imersivos
RL Mendonça, PN Mustaro
Realidade Virtual e Aumentada: Aplicações e Tendências 96, 96-151, 2011
142011
eQETIC: a maturity model for online education
R Rossi, PN Mustaro
Interdisciplinary Journal of e-Skills and Lifelong Learning 11, 11-24, 2015
122015
Using Conceptual Lattices to Represent Fine Granular Learning Objects through SCORM Meta-Objects.
L Silva, PN Mustaro, D Stringhini, IF Silveira
Electronic Journal of e-Learning 4 (2), 141-148, 2006
122006
Improving students engagement through Social Media: a case study of a private university in Malaysia using Facebook
TY Sim, D Naidu, D Apparasamy
International Journal of e-Education, e-Business, e-Management and e …, 2014
112014
Trabalho, economia e tecnologia: novas perspectivas para a sociedade global
JA Machado, A Giovanni, M Castells, F Entrena, V Martinez, MB Moreira, ...
Revista Em tempo 5, 2010
112010
Levantamento de características referentes à análise de redes sociais nas comunidades virtuais brasileiras de jogos on-line
LC Rodrigues, PN Mustaro
Digital Proc. SBGames 2006, 2006
112006
Aplicações de gamificação e técnicas de motivação à aprendizagem da metodologia ágil scrum
A Loriggio, V Farias, P Mustaro
VIII International Conference on Engineering and Computer Education 8, 326-330, 2013
102013
Clusterization of an online game community through self-organizing maps and an evolved fuzzy system
LC Rodrigues, CAM Lima, PPB de Oliveira, PN Mustaro
2008 Fourth International Conference on Natural Computation 2, 330-334, 2008
102008
Um estudo sobre áudio como elemento imersivo em jogos eletrônicos
ES Boury, PN Mustaro
XII Simpósio Brasileiro de Jogos e Entretenimento Digital (SBGames 2013 …, 2017
92017
Face recognition using Support Vector Machine and multiscale directional image representation methods: A comparative study
DMM Da Costa, SM Peres, CAM Lima, P Mustaro
2015 international joint conference on neural networks (IJCNN), 1-8, 2015
92015
Process management for e-learning quality
R Rossi, PN Mustaro
International Journal of Information and Education Technology 4 (4), 302, 2014
82014
O sistema não pode executar a operação agora. Tente novamente mais tarde.
Artigos 1–20