Fernanda Leao Ramos
Fernanda Leao Ramos
Verified email at msc.iag.puc-rio.br
Title
Cited by
Cited by
Year
The effects of social media opinion leaders’ recommendations on followers’ intention to buy
RH Nunes, JB Ferreira, AS Freitas, FL Ramos
Revista Brasileira de Gestão de Negócios 20, 57-73, 2018
94*2018
The Effect of Trust in the Intention to Use m-banking
FL Ramos, JB Ferreira, AS Freitas, JW Rodrigues
BBR. Brazilian Business Review 15, 175-191, 2018
40*2018
Propuesta para la mejora del Control Interno en el Área de Compra de la Empresa Distribuidora Ekama SA, 2017
F Ramos
Universidad Norbert Wiener, 2017
52017
Fatores que afetam a adoção da internet móvel
JB Ferreira, JF da Silva, CJ Giovannini, FL Ramos
Revista Pretexto, 47-64, 2016
32016
Contractile profile of esophageal and gastric fundus strips in experimental doxorubicin-induced esophageal atresia
FA Capeto, FJB Lima, W Okoba, FL Ramos, TFA Messias, GA Rigonatto, ...
Brazilian Journal of Medical and Biological Research 48, 458-464, 2015
32015
Use intention of automated self-service services in mobile telecom
GRD Levrini, W Nique
Revista de Administração da Universidade Federal de Santa Maria 12 (3), 562-579, 2019
12019
M-LEARNING ADOPTION: COMPARING ADOPTERS AND NON-ADOPTERS INSTRUCTORS
F Pina, JB Ferreira, AS de Freitas, R Kurtz, FL Ramos
Revista Pretexto, 6-22, 2021
2021
LEALDADE DE CLIENTES NO MERCADO DE SEGUROS DE AUTOMÓVEIS
AY Ikenami, JB Ferreira, AS de Freitas, L Marson, FL Ramos
Revista Eletrônica de Estratégia & Negócios 12 (3), 203-228, 2020
2020
66 CONSUMER INFORMATION ADOPTION ONLINE
J Ferreira, A Freitas, C Giovanini, F Ramos
Procceding, 2018
2018
META-ANÁLISE SOBRE AS NORMAS SUBJETIVAS NO COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR E SEUS MODERADORES
F Ramos, C Damacena
Revista Eletrônica de Administração e Turismo-ReAT 7 (4), 646-664, 2015
2015
Short-term therapy of atrial fibrillation with an association of digitalis and amiodarone (author's transl)
A del Río, JI Ferreira, F Ramos, C Ruiz, J Bueno
Medicina clinica 74 (9), 361-364, 1980
1980
A lealdade dos consumidores no ambiente de compras online
JB Ferreira, AS de Freitas-angilberto, LGPS Milagres, CJ Giovannini, ...
Efeitos da Confiança e seus Antecedentes na Compra via Dispositivos Móveis no Brasil
LB de Oliveira-leticia, JB Ferreira, CJ Giovannini, FL RAMOS
Anúncios em Mídias Sociais Digitais e a Intenção de Compra
MBF de Vasconcelos, FL RAMOS, CJ Giovannini, ...
Intenção de Uso de Painéis Solares Residenciais no Brasil
GL de Souza Camargo-guilherme, JB Ferreira, CJ Giovannini, FL RAMOS, ...
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–15